مشهد؛

کاهش 30 درصدی تصادفات رانندگی و کاهش 26 درصدی قربانیان

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت : بر اساس آنالیز تصادفات رانندگی در خراسان رضوی، مشهد حدود 40 درصد از تصادفات و 26 درصد از قربانیان تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ هادی امیدوار در آیین افتتاح پلیس راه کنارگذر شمالی مشهد مقدس با اشاره به این که مقصد 90 درصد سفرها به استان، مشهد مقدس است افزود: در این بین وضع محدوده شمال و شمال شرق مشهد به جهت تراکم جمعیتی، نوع کاربری و اختلاط کاربران ترافیکی که هیج تناسبی با هم نداشت، آزار دهنده بود که پس از افتتاح کمربند شمالی مشهد به جهت این که پوشش پلیسی نداشت، معظلی وجود داشت که با پیگیری های انجام شده، احداث پلیس راه کنارگذر شمالی مشهد به سرانجام رسید.

وی گفت: با پیگیری های فرمانده انتظامی استان در غالب ارتقای ایمنی حاشیه شهر مشهد، سازمانی را در غالب پلیس راه درجه دو به لحاظ سازمانی برای این پلیس راه اخذ کردیم که از این طریق همه ورودی های مشهد تحت پوشش قرار گرفت و در واقع افتتاح پلیس راه کنارگذر شمالی مشهد بخش مهمی از معضل ترافیکی شمال و شمال شرق مشهد را حل می کند.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی همچنین از کاهش 30 درصدی تصادفات رانندگی و کاهش 26 درصدی قربانیان تصادفات رانندگی در جاده های خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی افزود: این در حالی است که طی این مدت حدود پنج میلیون دستگاه خودرو به استان وارد و خارج شده اند که با میانگین هر خودرو چهار نفر، قریب به 20 میلیون نفر به مشهد مقدس تردد داشته اند.

گفتنی است پلیس راه کنار گذر شمالی مشهد با اعتبار 16 میلیارد و 250 میلیون ریال طی مدت 10 ماه توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی تکمیل شده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.