سرخه؛

اجرای طرح انضباط اجتماعی در سرخه

فرمانده انتظامی سرخه از اجرای طرح انضباط اجتماعی و توقیف 13 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سطح این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح انضباط اجتماعی در سرخهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ، فرمانده انتظامی سرخه از اجرای طرح انضباط اجتماعی و توقیف 13 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوذر قربانی از اجرای طرح انضباط اجتماعی با محوریت برخورد با موتورسوران متخلف در شهرستان سرخه خبر داد.و گفت:در این طرح 6 تیم مشترک انتظامی و راهور حضور داشتند.

وی افزود :راکبان موتور سیکلت با بی توجهی به قوانین و هشدارهای پلیس و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در افزایش سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن دارند.

وی گفت: استفاده نکردن از کلاه ایمنی ، حرکت خلاف جهت و حرکت در پیاده روها از جمله تخلفاتی است که راکبان موتور سیکلت ها مرتکب می شوند و ضمن بر هم زدن نظم ترافیکی شهرها، برای خود و دیگران حوادث تلخی را رقم می زنند.

سرهنگ قربانی در ادامه از توقیف 11 دستگاه موتور سیکلت و دو دستگاه خودروی متخلف در این طرح خبر دادو گفت: 30 دستگاه وسیله نقلیه متخلف نیز اعمال قانون شد.

وی با بیان اینکه 90 درصد از راکبان موتور سیکلت های بررسی شده در این طرح فاقد کلاه ایمنی بودند،تصریح کرد: در حوادث ترافیکی موتور سیکلت ها، ورود آسیب به سر راکبان عامل اصلی تلفات سنگین در این حوادث است که چنانچه موتور سواران از کلاه ایمنی استفاده کنند، بسیاری از این آسیب  دیدگی ها قابل پیشگیری است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری 12 معتاد متجاهر و کشف مقادیری مواد مخدر در حاشیه طرح انضباط اجتماعی خبر داد و تاکید کرد با تلاش بی وقفه همکارانم در شهرستان سرخه ، عرصه را برای مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: اجرای ، طرح ، توقیف ، سرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار