دامغان؛

مجموعه پارک موضوعی گل غلتان در امیریه احداث می شود

اعتبار 4 میلیارد ریالی مورد نیازبرای احداث پارک موضوعی گل غلتان در امیریه ازمحل منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ،شهردار شهر امیریه از بهره برداری 18 میلیارد ریالی پروژه های عمرانی شهرداری امیریه و بازدید میدانی مسئولین محلی و شهرستانی از روند اجرای پروژه های شهر امیریه در هفته دولت خبر داد.
محمد عوض آبادیان شهردار امیریه از احداث پارک موضوعی گل غلتان در امیریه خبر داد و گفت: فضای سبز و پارک های شهری را باید در زمره اساسی ترین عوامل پایداری حیات طبیعی و انسانی در شهر نشینی امروز به شمار آورد که اگر به صورت صحیح  برنامه ریزی شوند ، در سالم سازی جسم و روح انسان تأثیرات مطلوبی خواهند داشت.
وی افزود: پارک های شهری به عنوان یکی از مهم ترین فضاهای عمومی خدمات شهر نقش زیادی در ارتقای شرایط اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و زیست محیطی نواحی شهری دارند.
عوض آبادیان تصریح کرد :مجموعه پارک موضوعی گل غلتان با در نظر گرفتن نیازهای شهری و خواسته های مردمی و متناسب با فضا و فرهنگ و آداب و رسوم مردم شریف امیریه احداث خواهد شد.
وی افزود: این پارک در زمینی به مساحت 3 هکتار شامل مجموعه آبی مشتمل بر استخر و برکه ، کاشت انواع گل و گیاه با محوریت گل محمدی و ایجاد فضاهای سنتی می باشد.
محمد عوض آبادیان گفت: عملیات اجرای این پروژه در هفته دولت امسال آغاز و مدت زمان مورد نیاز جهت اجرایی این پروژه مدت 2 سال می باشد که اعتبار 4 میلیارد ریالی مورد نیاز این پروژه از محل منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.
وی تصریح کرد: تا کنون با حضور مهندس مجد فرماندار شهرستان دامغان و جمعی از مسئولین شهرستانی و محلی از 18 میلیارد ریال پروژه های عمرانی شهرداری امیریه در هفته دولت بهره برداری شد که این پروژه ها شامل 22000 مترمربع آسفالت معابر ، 9000 مترمربع پیاده روسازی و مناسب سازی ، واحد های تجاری مجتمع خدماتی رفاهی ، جدول گذاری و زیر سازی معابر می باشد.

انتهای پیام/ر

 
برچسب ها: احداث ، پارک ، گل غلتان ، دامغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار