شاهرود؛

افتتاح کارخانه کنسانتره شاهرود

کارخانه کنسانتره شاهرود پس از چهار سال تعطیلی در سفر وزیر علوم به استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ کارخانه کنسانتره شاهرود پس از چهار سال تعطیلی، با حضور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری امروز بازگشایی شد.
استاندار سمنان در آئین افتتاح این کارخانه گفت: 67 واحد تولیدی در استان سمنان از سوی بانک‌ها تملک شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، در حال تعیین تکلیف است.
محمدرضا خباز افزود: بر اساس قانون، بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند و به همین خاطر، تا پایان شهریورماه امسال، هیچ بانکی در استان سمنان نباید باشد که واحدهای تولیدی تملک‌شده‌اش به تعیین تکلیف نرسد.
وی تصریح کرد: یکی از این واحدهای تولیدی، کارخانه کنستانتره شاهرود بود که تأکید داشتیم در فصل برداشت انگور بازگشایی آن انجام شود و امروز این اقدام به دست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد.
استاندار سمنان افزود: کارخانه کنسانتره شاهرود قادر است انگور درجه سه تولیدی سه استان کشورمان را فراوری کند و برای ایجاد اشتغال در استان سمنان از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: شرق استان سمنان بیشتر دارای کشاورزی و غرب استان، صنعت و معدن است و از این‌رو، باید به فعالیت واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در شرق استان سمنان بیشتر توجه شود.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.