آیا "یوتیوب" به شبکه اجتماعی تبدیل می شود؟

آخرین اخبار حاکی از آن است که گویا سرویس ویدئویی یوتیوب قرار است با تغییرات گسترده ای روبرو شود.

 به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک گزارش جدید ادعا می کند سرویس ویدیویی یوتیوب قرار است با یک سری تغییرات تحت عنوان "پشت صحنه یوتیوب "(YouTube Backstage ) روبرو شود و اگر این ادعا درست باشد این سرویس ویدیویی  به یک شبکه اجتماعی تبدیل می شود و کاربران می توانند علاوه بر ویدئو مثل دیگر شبکه های اجتماعی در این بستر متن و عکس ارسال کنند.

همچنین «rich replies» قابلیتی است که امکان ارسال کامنت و پاسخ به آن ها را در این شبکه اجتماعی به وجود می آورد. Backstage به احتمال فراوان به صورت یک برگه جدید در صفحه کاربری اعضای این سرویس ویدئویی و در کنار برگه هایی چون Home ،Playlistsو Videos قرار خواهد گرفت،  همچنین پست های ارسالی از این طریق در فید اعضا نیز به نمایش درخواهد آمد.

طبق شنیده ها ممکن است این تغییرات در قالب  نسخه  بتا(نرم‌افزاری که برای تست به کاربر داده می شود) در دسترس کاربران قرار گیرد که در نهایت در انتهای سال میلادی عرضه سراسری آن آغاز می شود.

با این تغییرات گوگل رسما می تواند یک شبکه اجتماعی تمام عیار را راه اندازی کند و اگر یوتیوب به یک شبکه اجتماعی تبدیل شود، به یک رقیب  برای فیسبوک مبدل خواهد شد چرا که یوتیوب در حال حاضر بیش از یک میلیارد بازدید روزانه دارد.  


منبع: VentureBeat


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار