پولادگر: ابعاد بین المللی و جهانی مدال کیمیا بسیار گسترده بود/ هیچ هجمه ای به کسی وارد نکرده ام

رئیس فدراسیون تکواندو کشور گفت : ابعاد بین المللی و جهانی مدال کیمیا علیزاده بیشتر از ابعاد و جلوه داخلی آن بوده است.

پولادگر : ابعاد بین المللی و جهانی مدال کیمیا بسیار بود / هیچ هجمه ای به کسی وارد نکرده امسید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشور که پس از بازگشت از برزیل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت : خدا را شکر می کنیم که دختر مسلمانمان به نمایندگی از همه زنان مسلمان ایرانی تحسین همگان را برانگیخت و پا روی بهترین سکوی ورزشی جهان گذاشت . به طور حتم ابعاد بین المللی و جهانی این مدال حتی بیشتر از ابعاد داخلی و انعکاس و جلوه داخلی اش بود . 

پولادگر در خصوص جریانات اتفاق افتاده و تنش های بین وی و مهماندوست تصریح کرد : من با هیچکس درگیر نشدم ، در بدترین شرایط روحی مصاحبه ای را انجام دادم . اینکه دیدم هموطنم را مقابلم قرار دادند و شادی غیر متعارف که ناشی از پیروزی هموطن مان مقابل نماینده کشورمان بود را با یک پرچم بیگانه سردادند بسیار ناراحت کننده بود و  فکر می کنم هر ایرانی آنجا بود نمی توانست خودش را کنترل کند.

وی ادامه داد : من هیچ هجمه ای به کسی وارد نکرده ام و به عنوان یک ایرانی به هیچ بهانه ای این اتفاقی که افتاد را نمی پذیرم. 

پولاد گر افزود: در این خصوص بگذارید آینده قضاوت کند ولی من می گویم که هیچ مربی هموطن خود را مقابل هموطن خویش قرار نمی دهد اتفاقی که من که تا الان ندیده بودم . 

بی انگیزگی و عدم عطش قهرمانی دلیل نتیجه گیری مردان تکواندوکار بود 

رئیس فدراسیون تکواندو کشور در خصوص عدم نتیجه گیری نمایندگان مرد در شیاپ چانگ ریو بیان داشت : از این بابت بسیار شرمنده مردم شدم که تکواندوکاران مرد ما نتوانستند توقع مردم را برآورده کنند ، ضمن اینکه این اتفاقی نبود که فقط برای ما بیفتد قطعآ علل مختلفی دارد من می توانم علل جهانی اش را بگویم . 

وی ادامه داد : از دلایل مهمی که منجر به عدم نتیجه گیری نمایندگان مرد کشورمان در صحنه المپیک شد تعداد زیاد مسابقاتی بود که این عزیزان قبل از المپیک شرکت کرده بودند و  باعث فرسودگی بچه ها شده بود، کما اینکه در گروه مردان دیدیم که تمامی تکواندوکار رنک 1 بدون مدال ماندند . این یک دلیل می تواند باشد و بی انگیزگی و عدم عطش قهرمانی نیز از دلایل مهم عدم نتیجه گیری نمایندگان ما در بخش مردان بود . 

پولادگر خاطرنشان کرد : خیلی فرق است بین بازیکنی که برای کسب مدال می جنگد و بازیکنی که با ترس از باخت وارد زمین مسابقه می شود. این دو روحیه کاملآ متفاوت دارند که به طور حتم شرایط را متفاوت می کند . 

وی تصریح کرد : ان شااله در همین چند روز آینده این موضوع را کارشناسی خواهیم کرد و از هر جهت و از همه ابعاد موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم و خدمت مردم عزیزمان گزارش می دهیم . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
این آقای پولادگر فکر کرده پرچمدار ورزش بانوان محجبه در دنیاست! ن..............خیر این طورم نیست در این المپیک دیدیم زنان خیلی از کشورهای حتی غیر اسلامی با حجاب بودن و ققط مختص ایران و رشته تکواندو نیست . حتی ورزشکار محجبه امریکایی قبل از ما روی سکو هم رفت. ولی ایشون خیال میکنه این هم برگی از افتخارات مدیریت خودشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سید تورو به اسمت قسم تورو سر جدت تورو جان بچت استعفا بده برو...
آخرین اخبار