المپیک ریو 2016؛

حذف سنگین وزن ایران از رقابت های تکواندو / آخرین امید تکواندو هم حذف شد

سجاد مردانی هوگوپوش کشورمان که در مرحله یک چهارم نهایی و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرده بود با حذف نماینده بریتانیا از دور رقابت ها کنار رفت .

به گزارش خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ چهارمین و آخرین روز از مبارزات تكواندو در بازی های المپیك 2016، در سالن «كاریوكا 3» در منطقه بارا و در پارك المپیك ریو با پیكارهای هوگوپوشان اوزان 67+ كیلوگرم زنان و 80+ كیلوگرم مردان برگزار شد.

سجاد مردانی، تكواندوكار وزن 80+ كیلوگرم كشورمان پس از اینكه در گام نخست نماینده تونگا را 16 بر یك برد، در دومین گام به مصاف «ماهاما چو» از انگلیس رفت كه در راند طلایی نتیجه را به این ورزشكار واگذار كرد.

در ادامه و برای اینكه تكواندوكار كشورمان به جدول شانس مجدد راه پیدا كند، باید نماینده بریتانیا به فینال می‌رسید كه با شكست این ورزشكار مقابل هوگوپوش آذربایجان، پرونده سجاد مردانی در بازی های المپیك بسته شد.

تیم ملی تكواندوی ایران با تركیب فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و كیمیا علیزاده در بازی های المپیك حضور داشت كه هدایت سه مرد المپیكی، برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی‌باك و مهرداد یوسفی بعنوان مربی بود و هدایت تنها بانوی تكواندوی كشورمان را مهرو كمرانی برعهده داشت.

تیم ملی تكواندوی كشورمان در پایان بازی های المپیك ریو، موفق به كسب یك مدال برنز توسط كیمیا علیزاده شد كه این مدال اولین مدال تاریخ ورزش بانوان در المپیك است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
جالبه چه نوشابه ای هم واسه خودشو.ن باز میکردن سونامی .نابودگر(ترمیناتور 1تا4)..تاکس(1تا3)زورو والا اینایی که من دیدم پت و مت هم نبودن.بازم گلی به گوشه جمال کیمیا خانم که با غیرت جنگید
آخرین اخبار