قم؛

کیانوش رستمی خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) شد

کیانوش رستمی، قهرمان المپیک 2016 ریو نشان خادمی حضرت فاطمه معصومه(س) را از تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) دریافت کرد.

کیانوش رستمی خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رستمی چهارشنبه شب در حرم کریمه اهل بیت(ع) حضور یافت و پس از زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، با تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این دیدار گفت: اهدای مدال المپیک به شهدای مدافع حرم نشان از قدر شناسی شما نسبت به حرم اهل بیت و مدافعان حرم بود و موجب شادی ملت ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم شد.

رستمی نیز در این دیدار گفت: به یقین مدال خادمی کریمه اهل بیت(ع) از مدال المپیک برای من با ارزش تر است و انرژی من را در طی مسیر قهرمانی مضاعف خواهد کرد.

کیانوش رستمی عضو تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران، در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو که مردادماه امسال برگزار شد در دسته 85 کیلوگرم این رقابت ها ضمن جابه جا کردن رکورد جهان و المپیک، مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.

وی با رکورد 179 کیلوگرم در یک ضرب، 217 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 396 کیلوگرم، مدال طلا را به گردن آویخت و قهرمان المپیک شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.