فرماندار تهران مطرح کرد؛

تثبیت قیمت‌ها در 3 سال گذشته باعث آرامش مردم تهران شد/ 500 پروژه به بهره‌برداری رسید

فرماندار تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال نسبت به سال 94 ، 25 درصد از وابستگی درآمد کشور به نفت کاهش یابد.

تثبیت قیمت‌ها در 3 سال گذشته باعث آرامش مردم تهران شد/ 500 پروژه به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان تهران که امروز(سه شنبه) در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار داشت: اگر تشکیلات یک نظام در ابعاد مختلف به یک واحد برسند باعث پیشرفت و توسعه آن تشکیلات می‌شود.

وی در ادامه افزود: از زمان تولید نفت تا به امروز فروش نفت برای کشور ما به عنوان منبع در آمد محسوب می‌شود و به نوعی وابستگی شدید اقتصاد نفتی داشتیم، اما امروز نفت به عنوان یک سرمایه برای همه مردم و دولت محسوب می‌شود و در این راستا امسال می‌توانیم میزان وابستگی به نفت را از 12 درصد به 25 درصد  نسبت به سال 94 کاهش دهیم.

فرماندار تهران با بیان اینکه در دولت یازدهم و دربخش محصولات غذایی 8میلیون تن گندم در سال 94 تولید شده است گفت: امسال پیش بینی می‌َشود حجم تولید گندم با تولید بیش از 11 میلیون تن گندم به مرحله خودکفایی برسد که این امر با توجه به خشکسالی سالهای گذشته اقدامی ارزشمند به شمار می‌رود.

فرهادی تصریح کرد: یکی دیگر از دستاوردهای دولت در سه سال گذشته تثبیت قیمت کالاها و وفور مواد غذایی بود که منجر به ایجاد تاثیر مثبت در روح و روان مردم شده است.

وی در خصوص اقدامات دولت یازدهم در بخش سلامت افزود: یکی از اقدامات مهم در این راستا ساماندهی بیمه‌ها و تامین بیمه سلامت برای تمام مردم است و همچنین اعزام پزشکان به مناطق محروم بخش اعظمی از نگرانی مردم را در بخش سلامت برطرف می‌کند.

فرماندار تهران اظهار داشت: شوراهای تامین استان، شهرستان‌ها و کشور علی‌رغم مشکلاتی که از جانب دشمنان این نظام به وجود آمده بود در مجموع با همکاری خوب مسئولان دستگاه‌های مختلف و تحت نظر فرماندهی کل قوا  امنیت بسیار خوبی در سطح کشور حکفرما شد که این امر نسبت به کشورهای دیگر کمتر مشاهده می‌شود.

فرهادی با اشاره اجرای سیاست تنش زدایی توسط دولت تصریح کرد: عبور از گردنه نا امن دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با در پیش گرفتن سیاست تنش زدایی محقق شد، در بخش سرمایه گذاری خارجی نیز 3میلیارد دلار در بخش‌های مختلف از دیگر دستاوردهای دولت بود.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در شهرستان تهران در سه سال گذشته اظهار داشت: امسال همزمان با هفته دولت 65 پروژه را در دستور کار داریم که از این تعداد 57 پروژه افتتاح و 8 پروژه با اعتبار32 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

فرماندار تهران گفت: در سه سال گذشته 550 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار 366 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

فرهادی در خصوص انتخابات سال گذشته گفت: این دوره از انتخابات با مشارکت زیاد مردم برگزار شد که در این انتخابات ما صاحب چند رکورد نسبت به 37 سال گذشته شدیم که شامل رشد 15 درصدی مشارکت مردم در انتخابات نسبت به سال گذشته، راهیابی 30 نفر از کاندیداهای مجلس در مرحله اول و عدم شکایت نسبت به برگزاری انتخابات است و تنها 23 شکایت بی مورد و غیرقابل بررسی وجود داشت و این نشان دهنده این است که برگزاری انتخابات مورد رضایت مردم و مقام معظم رهبری بود.

فرماندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس تمام مسئولان استانی و دستگاهها باید بحث سرکشی به خانواده شهدا را مورد توجه قرار دهند.

شایان ذکر است این جلسه با حضور مسئولان استانی،شهرستانی، نمایندگان شوراها و مشاور رئیس جمهور برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
در خیابان شهید رجایی اراک به طول ۵۰۰ متر, حداقل ۸ شعبه سرپرستی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بزرگ قرار دارد که حضور ماشین مشتریان بانک ها در طول روز باعث ترافیک و راه بندان میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
خیلی جالبه که طبق قوانین شهرسازی, مساحت مورد نیاز برای تامین پارکینگ هرخودرو ۲۵ متر مربع است مثلا یک زمین ۱۰۰ متری می تواند پارکینگ ۴ ماشین را تامین کند پس جواز ساخت ۴ طبقه میگیرد ولی شهرداری اراک با دریافت ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومن, مجوز تامین پارکینگ برای یک خودرو دیگر را میدهد یعنی پارکینگ فروشی یعنی مثلا فروش تراکم ۵ طبقه به جای۴ طبقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
شهرداری اراک برای تامین حقوقها وپاداشهای چند میلیونی کارمندان خود وشهردار ,چاره ای جز تراکم فروشی ندارد و لذا صدور بیش از حدجواز تجاری توسط شهرداری وساخت پاساژ و مطب پزشکان و دفاتر اداری شرکت ها و بانک ها در بافت مرکزی شهر اراک باعث تراکم,ازدحام جمعیت وترافیک شده خصوصا در خیابان های شهید بهشتی و شهیدرجایی و میدان دارایی و کوچه الکه و خیابان دکتر حسابی و خیابان امام خمینی
آخرین اخبار