اهواز؛

افتتاح 16 طرح در نخستین روز هفته دولت در خوزستان

در نخستين روز از هفته دولت 16 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در خوزستان به بهره برداری رسيد و عمليات اجرايی يک طرح نيز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون عمراني استاندار خوزستان گفت: اين طرح ها در شهرستان هاي ايذه، دهدز، رامشير و شوش با اعتبار بيش از 30 ميليارد ريال اجرا شده است.

احمد سياحي افزود: اين طرح ها شامل افتتاح چهار سالن ورزشي بسيج در ايذه و دهدز، نه طرح عمراني و خدماتي در شهرستان شوش شامل افتتاح پارک دولت و آسفالت و توسعه معابر شهري و بهره برداري از سه طرح عمراني در رامشير شامل تجهيز مبلمان پارکهاي شهر، آسفالت و زيرسازي معابر شهري بوده است.

وي بیان داشت: همچنين امروز کار اجرايي مرحله دوم کارخانه گروه صنعتي نوين چوب اهواز با اعتبار 10 ميليون يورو در اهواز  آغاز شد.

سیاحی عنوان کرد: اين کارخانه داراي ظرفيت آغشته سازي کاغذ دکوراتيو با ظرفيت 10 هزار تن در سال و توليد ورق MDF سينکرونايز  با ظرفيت 200 هزار مترمکعب در سال است .

با بهره برداري از اين طرحها زمينه ي اشتغال 160 نفر فراهم مي شود.

امروز در نخستين روز از هفته دولت جمعي از مسئولان شهرهاي خوزستان با حضور بر مزار شهداي دولت و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ اين شهدا اداي احترام کردند.

2 تا 8 شهريور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاري شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.