اهواز؛

اولویت مهم مدیریت اندیمشک؛ ایجاد اشتغال

فرماندار اندیمشک ایجاد اشتغال را اولویت مهم و اول کاری مدیریت این شهرستان در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری‌نژاد اظهار داشت: اولویت مهم و اول مدیریت شهرستان در سال جاری توجه ویژه به بحث ایجاد اشتغال است.

وی افزود: شهرستان اندیمشک در همه ابعاد دارای ظرفیت‌های منحصر به‌فردی است که باید از این همه آن ها در راستای توسعه و روتق اقتصادی منطقه استفاده کرد.

فرماندار اندیمشک با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و تبریک هفته دولت، خاطرنشان کرد: در این هفته 43 پروژه با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، مخابرات،برق رسانی و کشاورزی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانگیری‌نژاد تصریح کرد: برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دولت هفت کمیته در این شهرستان تشکیل و تاکنون 12 جلسه از سوی این کمیته‌ها برگزار شده است.

رئیس شورای اداری اندیمشک افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارکنان دولت و شهدای مدافع حرم، بازدید از دستگاه‌های اجرایی شهرستان، خدمات‌رسانی رایگان سازمان اتوبوس‌رانی به شهروندان، ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم از سوی شبکه بهداشت و درمان از دیگر ویژه برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان است.

وی گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و تشکیل جلسات منظم با دستگاه‌های مسؤول طرح‌های نیمه تمام شهرستان برای تکمیل در دستور کار قرار گرفته‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: زیبا سازی ورودی‌های شمالی و جنوبی شهرستان با ایجاد فضای سبز مناسب و تعریض مسیر از دیگر اقداماتی است که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی اذعان داشت: با وجود وحدت، پشتکار و همدلی موجود در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد توسعه و رونق شهرستان در همه زمینه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.