فغانی: طلایی ترین دوران داوران فوتبال زمان ریاست تاج بود/ در المپیک نگاه ها یکسان بود

داور فینال فوتبال المیپک ریو گفت:انتقاد نکردم و زمانی که تاج رئیس کمیته داوران بود ما طلایی‌ترین دوران را داشتیم، حق الزحمه داوران دوبرابر شد و ارزش بیشتری برای ما قائل شدند

فغانی: طلایی ترین دوران داوران فوتبال زمان ریاست تاج بود/ در المپیک نگاه ها یکسان بودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبر نگاران جوان،علیرضا فغانی پس ازبازگشت به کشور در فرودگاه امام خمینی و جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در فینال المپیک را به عنوان یک ایرانی حضور داشتم ،داوری من وکمک هایم در فینال المپیک درست مثل عملکردمان در فوتبال ایران بود وسعی کردیم بدون استرس بی توجه به هیح حاشیه ای مسابقات را قضاوت کنیم.

وی درباره آرزوهایش پس قضاوت در چهار فینال در دوسال اخیر بیان کرد: سقف آرزوهایم را قضاوت در فینال جام جهانی قرار داده‌ام و برای رسیدن به این آروز  حداکثر تلاشم را انجام خواهم داد، ما از روز اول که وارد المپیک  شدیم همین هدف را در ذهن داشتیم و در ابتدا حتی به ما می‌خندیدند  اما همه شاهد بودند با تلاش توانستیم فینال را قضاوت کنیم.

داور بین المللی فوتبال کشورمان درخصوص انتقادهایش از داوری قبل از رفتن به المپیک  گفت: اگر انتقادی کرده بودم ، تنها برای خودم نبوده وقبل از اعزام به برزیل که جلسه‌ای با مهدی تاج داشتیم و با او درد و دل کردیم.

وی ادامه داد:من قبلا هم گفته‌ام زمانی که تاج رئیس کمیته داوران بود ما طلایی‌ترین دوران را داشتیم، حق الزحمه داوران دوبرابر شد و ارزش بیشتری برای ما قائل شدند،به طور کلی حرفم این است که باید نگاه به داوران از سوی مربیان و مسئولان تغییر کنند، همان طور که در رقابت‌های مهم بین المللی شاهد هستید، اشتباهات داوری در هر مسابقه ای پیش می‌آید اما اینطور نیست که در یک مسابقه فوتبال فقط اشتباهات داوری دیده‌شود.

داور فینال المپیک ریو درخصوص چگونگی سپردن قضاوت فینال به وی تاکید کرد: : در مسابقات المپیک همه داوران را به یک چشم نگاه کردند و هر کسی که قضاوتی خوبی در مراحل اول داشت را بررسی کرده و تیم داروی ایرانی برای قضاوت در فینال المپیک انتخاب شد. چون برای آنها بیشتر کیفیت مهم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار