بدهی 650 ميليون دلاری شرکت های دونالد ترامپ

شرکت های وابسته به نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از 650 میلیون دلار بدهی دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر خلاف ادعای دونالد ترامپ مبنی بر کسب موفقیت های مالی، شرکت های وی بیش از ششصد و پنجاه میلیون دلار بدهی دارند.

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد رقم بدهی شرکت های دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به وام دهندگان بیش از ششصد و پنجاه میلیون دلار است.

این گزارش می افزاید پیش از این ترامپ میزان بدهی های خود را سیصد و پانزده میلیون دلار اعلام کرده بود. ترامپ بارها ادعا کرده است که ارزش دارایی هایش به بیش از ده میلیارد دلار می رسد و برای اجرای طرح های اقتصادی یا تامین منابع مالی انتخاباتی، به هیچ موسسه مالی یا بانکی وابسته نیست.

بر اساس افشاگری اخیر روزنامه نیویورک تایمز، بانک چین و موسسه گلدمن ساکس از جمله موسساتی هستند که به شرکت های ترامپ وام داده اند و در این میان بخش اصلی بدهکاری ترامپ به بانک های چینی است.

دونالد ترامپ در جریان تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود مهارت مالی وی می تواند به او در هدایت و مدیریت آمریکا کمک کند و این کشور را همچون شرکت هایش به درستی مدیریت خواهد کرد و بار دیگر کشوری ثروتمند از آمریکا خواهد ساخت. تاکنون وی از علنی کردن اظهارنامه های مالیاتی اش خودداری کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار