همدان؛

اختصاص 15 میلیارد تومان برای تأمین ایمنی حوزه راهداری همدان

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از اختصاص هزینه 15 میلیارد تومانی برای تأمین ایمنی در حوزه راهداری همدان خبر داد.

اختصاص 15 میلیارد تومان برای تأمین ایمنی حوزه راهداری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمد رودباری در خصوص  طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در حوزه راهداری استانی اظهار کرد: امسال بهره‌برداری از روکش آسفالت در شهرستان‌های استان به طول 60/5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 191 میلیون تومان انجام می‌شود.

وی افزود: آسفالت‌های شانه راه در محور همدان - تهران به طول 14 کیلومتر با اعتبار 850 میلیون تومان و محور کبودراهنگ - ویان به طول 15 کیلومتر نیز با اعتبار یک‌میلیارد و یکصد میلیون تومان انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: از زیرگذر کوریجان با اعتبار 850 میلیون تومان و حفاظ میانی محور صالح آباد به طول 375 میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در این هفته راهدارخانه رسول‌آباد با مساحت 600 متر مربع با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بهره‌برداری از یک دستگاه احداث برج نوری سه راهی پایانه کرپس شهرستان رزن با ارتفاع 36 متر و اعتبار 97 میلیون نیز انجام خواهد شد.

رودباری افزود: هزینه اعتبارات در بحث ایمنی و روکش در حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی که در هفته دولت 15 میلیارد و 94 میلیون تومان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: سیستم روشنایی در محور زنگنه - پیروز به طول 1/2 کیلومتر با هزینه 147 میلیون تومان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.