همدان؛

اعزام حلقه‌های ویژه شهرستان رزن به مناطق عملیاتی غرب

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن از اعزام حلقه‌های ویژه شهرستان رزن به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

اعزام حلقه‌های ویژه شهرستان رزن به مناطق عملیاتی غرببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام جمشید پور گفت: به همت تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن حلقه های ویژه شهرستان رزن به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور غرب کشور تصریح کرد: حلقه‌های ویژه شهرستان رزن در قالب دو کاروان خواهران و برادران به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن هدف از برگزاری این اردوها را یادآوری رشادت‌ها و مظلومیت‌های شهدای غرب عنوان کرد و افزود: زائران مناطق عملیاتی طی دو روز از یادمان‌های سیرانبند، بوالحسن و کوخان بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی در طول مسیر برای زائران مناطق عملیاتی پیش بینی شده است، گفت: پخش کلیپ، مسابقات فرهنگی، ختم صلوات و مداحی از برنامه‌هایی است که برای طول مسیر تدارک دیده شده است.

جمشیدپور خاطرنشان کرد: در هر اتوبوس یک راوی و روحانی حضور خواهند داشت تا در مناطق عملیاتی بسیجیان را با شرایط جنگ و جانفشانی های شهدا آشنا کنند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.