اهواز؛

لزوم توجه مسئولان به برنامه های فرهنگی

امام جمعه موقت شوش گفت:مسئولان باید در حوزه فرهنگی اقدام مطلوب و نتیجه بخشی انجام دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امام جمعه موقت شوش گفت:از مسئولان به ویژه متولیان فرهنگی این شهرستان انتظار می رود نسبت به کارهای فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند.

وی با انتقاد از عملکرد دستگاههای فرهنگی این شهرستان افزود: از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اوقاف و امورخیریه و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوش انتظار می رود فعال تر وارد میدان شوند و شعار ندهند.

حجت الاسلام عبدالرزاق عفری همچنین به چهارم شهریورماه سالگرد اولین شهید مدافع حرم این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: انتظار می رود آیین سالگرد این شهید با شکوه خاصی برگزار شود.

امام جمعه موقت شوش ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات دولت درخدمت به مردم اظهار کرد: باید به مطالبات مردم در رابطه با امنیت ، بیکاری، معیشت ، رفاه ، آسایش و عدالت نیز بیشتر توجه شود.

وی گفت:مردم به عملکرد دولت در این شهرستان منصفانه نگاه کنند ضمن اینکه همیشه نباید انتقاد کرد.

حجت الاسلام عفری از حضور فرماندار و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان شوش در مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم تشکر کرد و گفت:این اقدام فرماندار در پیگیری مشکلات مردم جای تشکر و قدردانی دارد.

امام جمعه موقت شوش همچنین از عملکرد مثبت شهردار شوش در رابطه با آسفالت مناطقی از شهر و خدمت رسانی ارزنده به مناطق محروم این شهر تشکر کرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.