اهواز؛

اقدام مناسب وزارت نفت در تشکیل قرارگاه فرهنگی

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:اقدام وزارت نفت در تشکیل قرارگاه فرهنگی در این وزارت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اقدامی مناسب است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری اظهارکرد: قدرت نمایی کارکنان وزارت نفت و مسئولان مناطق نفت‌خیز جنوب در در افزایش بی سابقه تولید نفت سبب روسیاهی دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در نشست معرفی مسئول قرارگاه فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به افزایش تولید نفت در شرکت مناطق نفت‌ خیز جنوب بیان داشت: قدرت‌نمایی کارکنان وزارت نفت و مسئولان مناطق نفت‌خیز جنوب در در افزایش بی سابقه تولید نفت سبب روسیاهی دشمنان شد.

وی افزود: تدبیر و تلاش کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب سبب سربلندی نظام اسلامی و رونق اقتصادی کشور شد و به همین دلیل از این عزیزان قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:اقدام وزارت نفت در تشکیل قرارگاه فرهنگی در این وزارت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اقدامی مناسب است که می تواند منجر به تقویت اعتقادی و دینی کارکنان این خانواده بزرگ می‌شود.

وی تصریح کرد: باید روحیه فداکاری و ایثار را همانند دوران انقلاب در میان کارکنان وزارت نفت زنده نگه داشت؛ این روحیه در دوزان انقلاب با محوریت روحانیت مبارز بود و امروز نیز باید با همان روحیه ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نقش روحانیت اظهارداشت: روحانیت مبارز و انقلابی در دروان انقلاب با ارتباط با بدنه متدین کارکنان نفت سبب ایجاد روحیه ایثار و فداکاری در این مجموعه مهم شدند.

آیت الله جزایری با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین رضا حیدری گفت: ایشان از اساتید و روحانیون فاضل حوزه علمیه است که انتصاب وی می‌تواند سبب تحولات مثبتی در این حوزه شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.