ثبت نام 53 هزار نفر برای راهپیمایی اربعین تاکنون/ روادید در مرز صادر نمی‌شود

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون 53 هزار نفر در سامانه سماح برای راهپیمایی اربعین و دریافت روادید ثبت نام کرده‌اند گفت: برنامه‌ریزی برای زائران به صورتی است که به هیچ وجه روادید در مرزها صادر نمی‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمدی درباره آخرین وضعیت ثبت نام زائران برای دریافت روادید حضور در راهپیمایی اربعین گفت: تا کنون 53 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده‌‌اند.
 
وی در خصوص پیش بینی حضور زائران در اربعین امسال نیز افزود: پیش‌بینی ما حضور بیش از 20 میلیون زائر در عراق و در مراسم روز اربعین است.
 
محمدی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت سعی کرده برای اربعین امسال اطلاع رسانی بهتری از طریق پورتال خود داشته باشد اظهار داشت: بهتر است زائران ایرانی به اطلاعات منتشر شده در سایت سازمان حج و زیارت دقت لازم را داشته باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه زائران اربعین باید به زمان در نظر گرفته شده برای حضور در مرز و همچنین دریافت روادید دقت کنند تصریح کرد: تمام اقدامات سازمان حج و زیارت برای اطمینان خاطر زائران و دریافت روادید بدون هر گونه مشکلی است.
 
معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: تمامی اقدامات ما برای آن است که زائران گرامی از افتادن در دامن دلالان و افراد سودجو هراسیده و از آن دوری کنند.
 
محمدی درباره احتمال صدور روادید در مرز مشترک ایران و عراق نیز افزود: تمام برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت بر این بوده که در مرزهای به هیچ وجه روادیدی صادر نشده و این امر در استانها و با برنامه‌ریزی قبلی و زمان از قبل تعیین شده صورت گیرد و می‌کوشیم تا ازدحامی را در مرزها نداشته باشیم.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار