ارومیه؛

تشکیل شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی بوکان

جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی با حضور معاون سیاسی فرماندار بوکان ، روسای ادارات ثبت احوال و نماینده نیروی انتظامی در اداره ثبت احوال بوکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این جلسه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بوکان با تأکید بر نقش محوری ثبت به موقع وقایع حیاتی در امور توسعه‌ ای شهرستان ، استخراج آمار دقیق و منظم وقایع را رکن مهمی در دقت برنامه‌ریزی‌ها دانست و افزود: برای ثبت وقایع حیاتی باید فرهنگ سازی شده و لزوم مبادرت به این امر آن هم در کوتاه ترین زمان باید برای عموم مردم تبیین و آگاه سازی شود.

ایوب آذین پور با بیان اینکه ثبت به موقع وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی هر کشوری است ، گفت : اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات در برنامه ریزی و تدوین برنامه های توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی بسیار مهم است .

وی با اشاره به فرا رسیدن ثبت نام جذب نیروی انسانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 ،اظهار داشت:

متقاضیان می توانند جهت شرکت در سرشماری از طریق سایت HTTPS://S95.SCI.ORG.IR ثبت نام نمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بوکان در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اهمیت نظارت بر فعالیت چاپخانه ها در سطح شهرتصریح کرد: چاپخانه هایی که فاقد مجوز قانونی هستند باید از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شناسایی و نسبت به ساماندهی آنها اقدامات لازم صورت گیرد .

در ادامه جلسه رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بوکان نیزگزارشي از ثبت وقايع حياتي چهارگانه وآمار عملکردی سال 1395 ومقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه نمود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.