شهرکرد؛

پایداری آزادگان در سال های اسارت دشمنان را ناامید کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تأکید کرد: ایستادگی و پایداری آزادگان در سال های اسارت، دشمنان را ناامید کرد.

پیاده روی کارکنان سپاه در بروجنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

26 مردادماه یادآور خاطره شیرینی است که در آن آزادگان سرافراز ایران اسلامی به کشور خود بازگشتند، سرو قامتان و اسطوره هایی که برای دفاع از کیان ایران اسلامی و با صبر، مقاومت، پایداری، شرف و انسانیت همواره در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گام برداشتند.

آزادگان ایران اسلامی توانستند در سال های اسارت با ایستادگی در برابر دشمن بعثی و پایداری بر حفظ ارزش های جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا، دشمنان کشور را در برنامه ریزی برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ناامید کنند.

آزادگان لحظه ای نسبت به آینده این سرزمین پر غرور و پر افتخار بی تفاوت نبودند، به همین علت بود که بازگشت آنان به کشور شادمانی و سرور ملی را به ارمغان آورد و باعث تقویت روحیه ملی در مردان و زنان ایران اسلامی شد.

پیروزی، پایداری و عزت کنونی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون زحمات مردان و زنانی است که در سال های انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن برای بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیز اسلامی به تمامی مردم غیرتمند ایران و استان، آورده است: امیدوارم در امتداد افتخار آفرینی این عزیزان و شهیدان دفاع مقدس استوار گام برداریم.

گفتنی است: آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق، در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ پای به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
 
استان چهارمحال و بختیاری دارای ۵۲۶ آزاده دوران دفاع مقدس می‎باشد و تا کنون ۱۶ نفر آنان به شهادت رسیده‌اند که شهادت ۸ نفر آنان در دوران اسارت صورت گرفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار