بایدن در دفاع از کلینتون، به شدت از ترامپ انتقاد کرد

جو بایدن در دفاع از نامزد دموکرات انتخابات آمریکا گفت: چند برابر چیزی که از درک ترامپ و تیمش خارج است، اندوخته سیاست خارجی کلینتون است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایم، جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه در همایش مشترک با هیلاری کلینتون گفت این ادعای ترامپ که باراک اوباما، موسس داعش است، «شرم آور» است.

بایدن حین سخنرانی خود در اسکرانتون پنسیلوانیا گفت: «این اظهار نظر شرم آوری است. اما بگذارید به شما بگویم چرا چنین چیزی، خطرناک است. چون به قول خودش، آدم بدها دارند گوش می کنند.»

بایدن به عنوان مدرک، سخنان رهبر حزب الله لبنان را نقل کرد که ادعای ترامپ را تکرار کرده بود و گفت این سخنان، «فقط حرف ساده نیستند».

بایدن برای حمایت از کلینتون به زادگاه خود، اسکرانتون سفر کرد. با این که سفر او به این شهر کارگر نشین انجام شد تا از سیاست های کلینتون به نفع طبق متوسط دفاع کند، اما عملا به تحلیل ضعف های جمهوری خواهان پرداخت.

بایدن گفت اگر در شهری مانند اسکرانتون زندگی می کنید، فقط کلینتون است که می تواند به شما کمک کند و بعد به این مسئله پرداخت که رئیس جمهور شدن فردی همچون ترامپ، چه خطری برای امنیت ملی آمریکا دارد.

بایدن گفت: «هیچ نامزد حزب عمده ای در کل تاریخ آمریکا، کم اطلاع تر و ناآماده تر از ترامپ برای ریاست جمهوری این کشور نبوده است. بیش از کل چیزی که ترامپ و کل افرادش درباره سیاست خارجی می دانند، کلینتون فقط به باد فراموشی سپرده است.»

وی افزود «بدگمانی ترامپ، بی حد و حصر است» و این فرد، «هیچ شرمی ندارد». وی در سخنرانی خود تاکید کرد کلینتون، بهترین گزینه برای طبق متوسط است. وی حتی عبارتی از سخنرانی خود در گردهمایی دموکرات ها را دوباره تکرار کرد و گفت ترامپ از نحوه برخورد با طبق متوسط «هیچ سررشته ای ندارد».

بایدن افزود: «کلینتون همیشه حاضر بوده است. بگذارید آن چه مانند روز روشن است را برایتان بازگو کنم. دونالد ترامپ قهرمان این قصه نیست.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار