تاریخ طهران با «گذری در تهران» ورق می خورد

شبکه رادیویی تهران با برنامه «گذری در تهران» در کوچه‌های قدیمی تهران همراه مخاطبان می‌شود.

میثم کطائیان تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص محتوای برنامه رادیویی «گذری در تهران» گفت: این برنامه با ساختاری ترکیبی هر روز به مدت ده دقیقه به تاریخ مکتوب، شفاهی و گذرهای قدیمی شهر تهران می‌پردازد.

وی ادامه داد: ما در هر برنامه تاریخ شفاهی قدیم شهر را اعم از بازار، میادین، کوچه‌ها و گذرهای کهن تهران بررسی می‌کنیم و با حضور گزارشگران این برنامه در هر منطقه، موزه و تمامی اماکن مهم آن محدوده را معرفی خواهیم کرد.

کطائیان پیرامون بخش‌های مختلف این برنامه رادیویی بیان کرد: در مدت محدود ده دقیقه‌ای «گذری در تهران»، با بررسی هر موضوع، نگاهی به اصطلاحات، فیلم های تاریخی و موسیقی ضربی تهران و آداب و رسوم مردم شهر خواهیم داشت. سعی می کنیم با گذر در تاریخ، نوستالژی خاصی را برای مخاطبان رادیو ایجاد کنیم.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «قند پارسی» افزود: در قسمتی دیگر گزارشگران برنامه به سطح شهر رفته و از تغییرات و اطلاعات به روز هر منطقه از تهران می‌گویند.
 
وی تاکید کرد: تمام هدف ما معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان تهران و شهرستان‌های حومه مثل شهر ری، ورامین و...  است.

کطائیان از همکاران و عوامل برنامه ساز «گذری در تهران» گفت: آلبرت کوچویی به عنوان مجری کارشناس و همچنین نویسنده در برنامه حضور دارد. همچنین گزارشگران زهرا افشار نژاد و الهام حاجی نژاد از ساعت 17:15 در «گذری در تهران» با ما همراه هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار