تدارک ویژه رادیو تهران برای المپیک 2016

شبکه رادیویی تهران در دو بخش زمان بندی صبح و عصرگاهی، ویژه برنامه‌های ورزشی المپیک ریو 2016 را پوشش می‌دهد.

تدارکات ویژه رادیو تهران برای المپیک 2016
محمدهادی نه برادر تهیه کننده برنامه‌های رادیویی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه برنامه‌های المپیک ریو 2016 در شبکه رادیویی تهران گفت: هر روز صبح با برنامه تهران ورزشی با اجرا و کارشناسی حمید نمازی و محمد میر، به حاشیه، اخبار و آخرین نتایج المپیک ریو 2016 می‌پردازیم و از آخرین وضعیت بازی‌ها مطلع می‌شویم. 

وی در ادامه با اشاره به دومین برنامه عصرگاهی این شبکه ویژه المپیک، درخصوص محتوایی این برنامه عنوان كرد: در بخش عصرگاهی عملکرد ما بیشتر تحلیلی بوده و به بررسی بازی‌‎ها و حواشی اتفاقات رخ داده در طی برگزاری المپیک با حضور کارشناس مجری مجید احتشام زاده، می‌پردازیم. 

تهیه کننده ویژه برنامه المپیک ریو 2016 افزود: در فواصل برنامه با گزارشگران حاضر در برزیل محمدرضا احمدی و هدیه هستی ارتباط برقرار می‌کنیم و با ورزشکاران حاضر در محل گفتگو خواهیم داشت. همچنین پیش از برگزاری مسابقات با ورزشکارانی که ضریب موفقیت‌شان در المپیک بیشتر است و از مدال آوران ما هستند، صحبت کردیم و تیزر کوتاهی را مبنی بر میزان عملکردشان در المپیک ریو 2016 ضبط کرده‌ایم.

نه برادر در پایان خاطر نشان کرد: این دو ویژه برنامه هر روز از شنبه تا جمعه در دو ساعت 10:30 تا 11 و همچنین از ساعت 16:30 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.

 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.