قم؛

مسابقات رسمی فوتبال در استان قم

بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: لیگ‌های فوتبال استان قم از امروز با برگزاری یک مسابقه در ورزشگاه تختی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم‌های حاضر در این مسابقات از امروز تا چند ماه آینده درگیر مسابقات رده سنی جوانان می‌شوند.

بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: افتتاحیه لیگ فوتبال جوانان استان قم از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه با برگزاری یک دیدار مهم بین تیم‌های آبادگران و هنگ در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات لیگ جوانان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و پس از پایان درو گروهی، ۳ تیم برتر هر گروه به دور دوم صعود می‌کنند و در نهایت ۶ تیم حاضر در دور نهایی بار دیگر به شکل دوره‌ای با هم روبرو خواهند شد.

بهرامی بیان داشت: در گروه یک به ترتیب قرعه تیم‌های افشین، سهیل، آبادگران، سفیر، آرمان، هنگ، اتحاد و پیمان قرار گرفته‌اند و در گروه دوم نیز تیم‌های سفید زاگرس، پناه آفرین، هما، صبا، پیام، سیاه جامگان، عقاب پردیسان و آریا حضور دارند.


رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: فصل گذشته در رده سنی جوانان تیم فوتبال آبادگران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در رده سنی نوجوانان، تیم سیاه جامگان توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار