قم؛

هفتمین بازیکن صبا برای لیگ شانزدهم ماند

یکی از گلزنان برتر صبای قم در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرارداد خود را با این تیم برای دوره جدید لیگ برتر نیز تمدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛در شرایطی که علی دایی برای دومین فصل متوالی هدایت تیم فوتبال صبای قم را برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر عهده دارد، این مربی در نخستین اقدام خود برای حضور موفق صبا در لیگ جدید، تصمیم به حفظ بازیکنان کلیدی فصل قبل گرفته است.

دایی که در فاصله زمانی تنها حدود یک هفته به آغاز پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در شرایطی سخت و دشوار هدایت تیم صبای قم را را بر عهده گرفت با این تیم به مقام هفتم دست یافت اما اکنون نزدیک به دو ماه زمان دارد تا بازیکنان مورد نظر خود را برای عضویت در صبای قم جذب کند.

این مربی با تجربه در نخستین تصمیم برای تشکیل صبایی پرقدرت برای لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، بازیکنان کلیدی فصل قبل را در صبا حفظ کرد تا اسکلت اصلی صبای قم تقریباً دست نخورده باقی بماند و چند بازیکن موثر دیگر به جمع آنها اضافه شوند.

بعد از مشخص شدن حامی مالی جدید صبای قم و تداوم سرمربیگری علی دایی در این تیم، ابتدا قرارداد بازیکنانی نظیر اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، محمدامین آرام‌طبع، محمد قاضی و میلاد فراهانی با صبای قم برای شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تمدید شد.

هفتمین بازیکنی که فصل گذشته در صبای قم حضور داشت و امسال نیز برای دوره شانزدهم لیگ برتر عضو صبای قم خواهد بود، عبدالکریم اسلامی است که بار دیگر با نظر علی دایی در صبا ماندنی شد و در واقع پنجمین فصل حضور خود در صبای قم را تجربه خواهد کرد.

عبدالکریم اسلامی بازیکنی است که در نقل و انتقالات پیش‌فصل لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در زمان سرمربیگری عبدالله ویسی در تیم صبای قم به نماینده فوتبال قم ملحق شد و پس از سه فصل حضور در صبای قم، برای مدت دو سال برای تیم مس کرمان بازی کرد.

این مهاجم سرعتی بار دیگر در نقل و انتقالات پیش‌فصل پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم صبای قم بازگشت و شاگرد علی دایی شد و در لیگ پانزدهم 25 بازی برای صبا انجام داد و در مجموع توانست با تنها سه گل زده در جمع برترین گلزنان صبای قم قرار بگیرد.

در حالی که با 6 گل زده، عنوان بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به جلال‌الدین علی‌محمدی اختصاص پیدا کرد و صبا سومین خط دفاع برتر لیگ پانزدهم شد، مجموعاً تعداد 10 بازیکن برای صبا گلزنی کردند و عبدالکریم اسلامی در مصاف صبای قم با تیم‌های تراکتورسازی تبریز، استقلال‌اهواز و استقلال‌صنعتی خوزستان سه گل به ثمر رساند.

برچسب ها: قم ، صبای قم ، ماندگاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار