گیلان؛

برگزاری همایش بزرگ آزادگان سرافراز

همایش بزرگ آزادگان سرافراز همزمان با سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی در شهرستان لنگرود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اعلام این خبر گفت: به منظور تجلیل از صبر و پایداری آزادگان سرافراز و به مناسبت فرا رسیدن 26 مرداد ماه، سالروز مصادف با ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی مراسم گرامیداشتی در شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.
ابراهیم طاهرنژاد با اشاره به  وجود شرایط بسیار بد در اردوگاه های رژیم بعثی افزود: آزادگان ما با صبر، استقامت و ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند و نه تنها از شکنجه مزدوران دشمن هراسی به دل راه ندادند بلکه با کار فرهنگی بر روی دشمن نیز تاثیر گذاشتند.
وی با بیان اینکه استان گیلان 2 هزار و 639  آزاده سرافراز دارد، خاطرنشان کرد: 27 نفر از آزادگان گیلانی در دوران اسارت به فیض شهادت نائل آمدند.
دیدار از آزادگان در منزل در قالب طرح سپاس، تبلیغات محیطی، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری جشن، برگزاری مسابقه نقاشی و احیای ورود نمادین آزادگان از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به مناسبت سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی اعلام شد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.