مایک پنس: با وجود تفاوت‌های بسیار، به همراهی با ترامپ افتخار می‌کنم

زوج انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی آمریکا گفت از اینکه در کنار او قرار دارد به خود افتخار می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، «مایک پنس» - فرماندار ایندیانا و زوج انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه - روز گذشته به فاکس نیوز گفت هرچند بین او و ترامپ تفاوت‌های زیادی وجود دارد اما وی به حضور در کنار مردی که می‌تواند رئیس جمهور بعدی آمریکا باشد افتخار می‌کند. 

پنس طی هفته‌های اخیر بارها گفته است که با ترامپ درخصوص لغو محدودیت‌هایی که کمپین انتخاباتی او علیه رسانه‌هایی مانند پولیتیکو و واشینگتن پست وضع کرده است صحبت خواهد کرد. برخی رسانه‌ها در گذشته به گونه‌ای به پوشش خبری مواضع انتخاباتی ترامپ پرداختند که باعث ناراحتی نامزد جمهوری‌خواهان شد. 

ترامپ روز گذشته نیز در ادامه انتقادهای خود از برخی رسانه‌ها در حساب توییتر خود نوشت. اگر برخی رسانه‌ها اظهارات او را در طول یکسال گذشته صادقانه منتقل کرده بودند و معانی غلط موردنظر خود را به سخنان او اضافه نمی‌کردند او اکنون در نظرسنجی‌ها با اختلاف 20 درصد از هیلاری کلینتون جلوتر بود.

پنس در مصاحبه با فاکس نیوز در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ با درخواست او برای لغو ممنوعیت حضور برخی رسانه‌ها در کمپین انتخاباتی خود موافقت خواهد کرد یا خیر، گفت: "بعید می‌دانم ترامپ مشکلی با رسانه‌ها داشته باشد؛ چراکه او اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند دیده شدن است."

مجری فاکس نیوز همچنین روز گذشته از پنس سوال کرد که آیا اظهارات تند ترامپ علیه پدر یک سرباز مسلمان کشته شده آمریکایی پس از آنکه او در گردهمایی ملی حزب دموکرات از اظهارات نژادپرستانه ترامپ علیه مسلمانان انتقاد کرد یا سخنانی که او بارها در انتقاد از روابط دفاعی آمریکا و ناتو به زبان آورده است، هرگز او را نسبت به ادامه همکاری با نامزد جمهوری‌خواهان دچار تردید کرده است یا خیر، بار دیگر تاکید کرد از اینکه شانه به شانه ترامپ حرکت می‌کند به خود افتخار می‌کند.

وی در ادامه در توجیه اظهارات جنجالی نامزد جمهوری‌خواهان گفت: "ترامپ فردی نیست که عمری را در سیاست گذرانده باشد. او از روی صداقت هر آنچه که در دلش وجود دارد یا از ذهنش عبور می‌کند را به زبان می‌آورد و من عمیقاً معتقدم که این مرد خوب رئیس جمهور خوبی برای آمریکا خواهد بود."


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار