شیراز؛

رقابت هشت هزار کتابخوان در فارس

آیین پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس  با بیان اینکه ششمین جشنواره کتابخوان رضوی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تبیین زندگی و سیره امام رضا (ع) بود که با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است گفت: بیش از هشت هزار نفر شرکت کننده از فارس در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و دو گروه فردی و خانوادگی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
سعیده ابراهیمی افزود: 50 نفر از شرکت کنندگان این جشنواره به عنوان افراد برتر شناخته می شود و این حرکت سرآغاز جریان های فرهنگی باشد.
وی در آیین کتابخوان رضوی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) منادی صلح و دوستی است بیان کرد: وجود امام رضا (ع) در این مرز و بوم از ابعاد مختلف حائز اهمیت است.
ابراهیمی ادامه داد: راه و روش این امام همام به خوبی در جامعه تبیین نشده و باید این مهم به مردم معرفی شود برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی از جمله راه هایی است که می تواند در این معرفی یاری رسان فرهنگوران جامعه باشد.
وی تصریح کرد: در پایان این مراسم در بخش کودک و نوجوان هر بخش 10 نفر و بخش بزرگسال 12 نفر که سه مورد آن خانواده بود مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار