شیراز؛

جذب 730 میلیارد ریال تسهیلات دولتی در فارس

730 میلیارد ریال تسهیلات دولتی برای پرداخت به واحد های تولیدی در استان فارس جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس گفت: این میزان تسهیلات از محل 160 هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته دولت به واحد های تولیدی فارس جذب شده است .
افشانی با بیان اینکه با جذب این تسهیلات، استان فارس توانسته رتبه اول کشور را کسب کند افزود: از مهمترین طرح های موفق در جذب اعتبارات آزاد راه شیراز  اصفهان، یک طرح تربیت بدنی و 27 طرح میراث فرهنگی است.
وی ادامه داد: تاکنون 10 هزار هکتار از اراضی استان از سیستم آبیاری نوین استفاده می کنند که در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به فارس تعهد تعیین اعتبار برای 30 هزار هکتار از اراضی فارس تا پایان سال داده شد.
استاندار فارس افزود: انعقاد بیش از هفت هزار و 711 تفاهم نامه کشاورزی و صنعتی با صرفه جویی 117 مگاوات برق از برنامه های ارتقاء بهره وری است.
افشانی بیان کرد: صدور 260 پروانه استاندارد نشان دهنده کیفی سازی محصولات بوده که همین امر نیز نشان از بهره وری دارد.
استاندار فارس با بیان اینکه واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی باید در راستای اقتصاد مقاومتی و به عنوان شاخصه ای مهم انجام شود تصریح کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقاء توان تولید ملی سه طرح شیرین سازی آب دریا و انتقال آن به صنایع جنوب استان، تصفیه خانه خط دوم آب رسانی به شهر شیراز از سد درود زن  و آب رسانی به شهر های داراب و زرین دشت و جنت شهر  انجام شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار