لرستان؛

جمع‌آوری معتادان و متکدیان از سطح شهرهای لرستان ظرف دو ماه آینده

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان‌ لرستان از جمع آوری معتادان و متکدیان متجاهر از سطح شهرهای این استان ظرف دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ آقا میرزایی گفت: در چهارمین جلسه شورای هماهنگی استان به ریاست استاندار لرستان مقرر شد خانواده های متکدیان غیر بومی نیز با کمک مددکاران بهزیستی شناسایی و ترتیبی اتخاذ شود تا این متکدیان به استان های خود بازگردانده شوند.

وی افزود: با همکاری همه ادارات شهرستان ها و در راس آنها فرمانداری ها بتوان ظرف یک تا دو ماه آینده لرستان را از وجود متکدیان و معتادان متجاهر پاک کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان‌ لرستان گفت: آموزش پرورش پلدختر با اداره کل آموزش و پرورش و کمیته پیشگیری شهرستان پلدختر پا به پای کمیته فرهنگی پیشگیری استان طرح مقابله با اعتیاد دانش آموزان مقطع متوسطه را در دستور کار قرار دهند.

آقا میرزایی افزود: برنامه های پیشگیری به گونه ای باید باشد که به بهترین شکل ممکن بدون تاخیر و در موعد مقرر در ابتدای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ برگزار شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان پلدختر یکی از شهرستان های پاک از نظر اعتیاد و مواد مخدر است گفت: با توجه به اینکه یکی از مصوبات شورای هماهنگی استان شناسایی، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان است در شهرستان پلدختر نیز باید این امر در دستور کار این شورا قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.