اینستاگردی (283)؛

گلایه کیانوش رستمی بعد از قهرمانی در المپیک/ ماشین جدید کریم بنزما/ میثم ابراهیمی مهمان دور همی شد

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


محمود واعظی نوشت:"کسب مدال طلای المپیک 2016 توسط وزنه بردار خوب کشور کیانوش رستمی را به همه مردم عزیز و جامعه ورزشی کشور تبریک می گویم و به این ورزشکار عزیز خسته نباشید و خدا قوت عرض می کنم".

اینستاگردی

کریم بنزما از ماشین جدید خود رونمایی کرد.

اینستاگردی

میثم ابراهیمی نوشت:"سلام دوستان عزيزم امشب مهمان مجموعه دورهمی هستم"

اینستاگردی

برزو ارجمند از گریم جدیدش رونمایی کرد.

اینستاگردی

علی دایی نوشت:"زنده باشى قهرمان،دل همه ما را شاد كردى".

اینستاگردی

لاله اسکندری نوشت:"تبريك به پهلوان كشورم....كه با فرياد ايران ايران سربلندمان كرد .به اميد ادامه اين موفقيت ها و با احترام به همه ورزشكاران كشورمان كه تا اين لحظه تمام تلاششان را كردند....دوستشان داريم حتي بي مدال".

اینستاگردی

هومن سیدی نوشت:"به كساني كه پشت سرتان حرف ميزنند بي اعتنا باشيد،آنها به همانجا تعلق دارند. درست پشت سرتان. عكسي از فيلم مادري،دقيقا من مصداق جمله ام".

اینستاگردی

سید پندار توفیقی نوشت:"هواداران فهيم - كمتر از ده سال پيش سناريوي نخبه كشي توسط افرادي بر عليه ناصرخان حجازي نوشته و اجرايي شد - متاسفانه جلسات همان افراد و دايه هاي دلسوزتر از مادر! در حال شكل گيري هستند... به هـوش باشيد عليرضا منصوريان رو حمايت كنيد ... اتفاق ناميمون حذف حجازي ديگر رقم نخورد".

اینستاگردی

‏اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال، این صحنه را به عنوان عشق حقیقی به والیبال معرفی کرد.

اینستاگردی

کیانوش رستمی نوشت:"با سلام به هم میهنان عزیزم. جای تاسف داره، زمانی که ملت بزرگ ایران برای موفقیت سربازانشون در آوردگاه مهمی همچون المپیک دست به دعا هستند و انرژی مثبتشون از هزاران کیلومتر برای ما قابل لمس هست ولی متاسفانه بعضی افراد با عملکردشون بیشتر به ورزشکارشون خدشه وارد میکنن تا اینکه روحیه و انرژی مثبت داشته باشن. البته من به این آیه إیمان دارم؛ حسبی الله (خدا کافیست) با دعاهاتون یاری ام کنید".

اینستاگردی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
آفرین
خدا کافیست
آخرین اخبار