اینستاگردی

حمایت علی کریمی و بهاره رهنما از کودکان کار/ جواد رضویان در کنسرت رضا یزدانی/تمرینات سخت کریستین رونالدو

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

محسن رضایی نوشت:
سرلشکر رضایی خطاب به ملک سلمان: پيوند نامیمون شما با رژیم صهیونیستی، يك فاجعه ديني است که جا دارد در جهان اسلام براي آن عزای عمومی اعلام گردد. ۱۳۹۵/۰۲/۱۳


اینستاگردی



بهاره رهنما نوشت:
همه جاي دنيا كودكاني هستند كه كودكي شان را حراج كرده اند ، اما در خيلي از كشور ها اين كودكان از خانواده هاي كودكان مهاجر هستند و دولت امكاني براي مقابله با والدين انها به عنوان يك شهروند قانون شكن را ندارد ، اما غمگين ترين شكلش در كشور ماست كه اغلب اين كودكان مهاجر نيستند با اين وجود امكان گرفتن حضانت (لااقل بعد چند بار اخطار قانوني )از چنين پدر و مادري كه بارها بي هيچ ترسي فرزند خودرا ساعت ها بين ماشين ها و ادمها رها ميكنند وجود ندارد! به اميد تصويب چنين قانوني در مجلس شوراي اسلامي براي چنين والدين خاطي و قانون شكني!
پي نوشت: طبق يكي از مفاد كنوانسيون جهاني حقوق كودك كه كشور ما هم جزو كشورهاي پذيرنده آن مي باشد هيچ كسي حق ندارد كودك را از حق تحصيل محروم كند !

اینستاگردی

علی کریمی فوتبالیست نیز با بازنشر پست اینستاگرامی "بهاره رهنما" از کودکان کار حمایت کرد.


اینستاگردی



احسان علیخانی نوشت:
 علیخانی در این باره نوشت: " سلام به رفقا آقاي توتونچي كه در برنامه زنده اين خبر اعلام كردن حتما سهواً بوده و از سر نگراني و دلسوزي ، مقصر اصلي سازنده و مؤلف اين شايعه است نه ايشون ،تنها اشتباه ايشون باور كردن اين شايعه و اعلام اين خبر روي آنتنِ ،،البته من كماكان اعتقاد دارم غير حرفه اي بوده اين نحو اعلام كردن اما اين دليل نميشه كه كسي از دوستان به خودش اجازه توهين به ايشون رو بده و من خواهش ميكنم كه دوستان حرمت ايشونو نگه دارند و ميدونم كه چقدر كار همه همكاران اعزامي من ، به برزيل براي پوشش مسابقات سخت و فشرده است و اميدوارم از امروز اقاي توتونچي عزيز از برزيل براي همه ما خوش خبر باشه ...مخلصيم"


اینستاگردی



ارشا اقدسی بدلکار نوشت:
براى خيريه بفروش رفت.تا شايد دل چند تا كودك شاد شه.

اینستاگردی



سیدجوادرضویان نوشت:
باز هم سلام عزيزانم ،١٨ مرداد ماه ، دوستان در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللى مشغول باز سازى به خاطر انفجار روز ١٧ مرداد بودند كه با كنسرت رضا جان يزدانى كلا سالن از بين رفت ، يك كنسرت پر از انرژى و درجه يك ، دم رضا و گروهش گرم ، دم على جان اوجى هم گرم كه دو شب پر از خاطره براى من و خانواده ام رقم زد و دم همه عزيزان كه تو اين دو شب من كمترين رو مورد لطف و محبت هميشگيشون قرار دادند،دم شما هم از هميشه گرمتر،ياحق.


اینستاگردی




مهران رجبی نوشت:
سلام به دوستان خوبم .امروز نوزدهم مرداد ماه . یوش . منزل و مقبره نیما یوشیج توضیح اینکه سنگ قبر سپید وسط مربوط به نیما . قبر سمت راست سیروس طاهباز و قبر سمت چپ مربوط به خواهرنیما می باشد. نامشان زمزمه نیمه شب مستان باد.


اینستاگردی



کریستین رونالدو نوشت:
سخت در حال کار کردن.

اینستاگردی



پویا امینی نوشت:
قدم زدم.در تاريخ ٥٢٠٠ساله ى شهر سوخته.ابهت و شكوه معمارى و زيبايى بى حد و حصر درياچه هامون و رود خشكيده هيرمند.ولى انصافاً خيلى مهجور مونده اين اثر باستانى كه ثبت جهانى هم شده
جاتون خالى.



اینستاگردی



فرزاد فرزین نوشت:
دوستان گُلم اهنگ مدال مردمي رو مي توانيد از تمامي سايتهاي معتبر و كانال تلگرام خودم دانلود كنيد. تشكر ميكنم از دوستان خوب نوازنده و دوست عزيزم شاهد صادقپور كه با هنرمنديشون و همكاريشون تاثير به سزايي در بوجود آمدن اين اثر داشتن.و همينطور از كامران بختياري عزيز طراح لباس كاروان المپيك بخاطر طرح زيباي لباسشون كه اي كاش همين كت وشلوار انتخاب مي شد.به اميد موفقيت ايران وايراني.


اینستاگردی




علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس نوشت:
به قول بزرگي «هيچ انساني كامل نيست، اما آدمهايي كه خيال مي كنند كامل هستند هرگز به درد كار تيمي نمي خورند».
فوتبال ورزشي جمعي است و نه فردي و تلاش گروهي اعضاست كه منجر به موفقيت مي شود نه تلاش شخص خاصي ؛ بنده هم به عنوان عضو كوچكي از خانواده بزرگ پرسپوليس در اين راستا تا حداكثر توانايي ، تلاش خود را انجام خواهم داد لذا خواهشمند است از عزيزاني كه مطالبي را به بنده انتساب و در رسانه هاي جمعي منتشر مي نمايند از اين كار اجتناب نمايند در غير اينصورت با توجه به اختياري كه به وكيلم دكتر مصطفي سليماني داده ام از طريق قانوني نسبت به اين موضوع پيگيري هاي لازم را انجام خواهم داد.
ضمنأ بنده از زمان پيوستن به پرسپوليس جز يك مورد هيچ مصاحبه اي انجام نداده ام و تمام تلاشم را روي موفقيت پرسپوليس گذاشته ام نه مصاحبه.


اینستاگردی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.