المپیک 2016 ریو؛

نتایج روز چهارم والیبال زنان / ایتالیا از صعود بازماند

روز چهارم رقابت‌های والیبال زنان المپیک 2016 ریو، در حالی پیگیری شد که تیم ملی زنان ایتالیا از صعود به دور بعد بازماند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های والیبال المپیک 2016 ریو، در بخش زنان، چهارمین روز خود را پشت سر گذاشت. روزی که چهره تیم های صعود کننده تا حد زیادی مشخص شد.

در نخستین بازی روز چهارم این رقابت‌ها  و از گروه دوم ، دو تیم چین و صربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 3 بر صفر صرب‌ها همراه شد.

دیگر بازی روز چهارم را دو تیم آرژانتین و کانادا مقابل هم برگزار کردند. تیم ملی آرژانتین در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست پیدا کرد. این دیدار در چارچوب گروه اول رقابت ها برگزار شد.

تیم ملی آمریکا هم در چهارمین دیدار خود مقابل ایتالیا به برتری رسید تا چهارمین شکست ایتالیا را به این تیم تحمیل کرده و رسما شانس صعود از این تیم را بگیرد. آمریکایی‌ها در این دیدار 3 بر یک حریف خود را شکست دادند و با 4 پیروزی صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کردند.

تیم ملی هلند، دیگر تیم گروه دوم موفق شد تیم ملی زنان پورتوریکو را 3 بر صفر شکست داده و به سومین برد خود دست پیدا کند. تیم ملی روسیه هم با همین نتیجه از سد ژاپن گذشت.

در دیگر دیدار روز چهارم تیم ملی برزیل به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و موفق شد با حساب 3 بر صفر به برتری برسد. برزیل هم مانند روسیه و آمریکا به چهارمین برد خود رسیده و صعود از مرحله مقدماتی را قطعی کرد.

**جدول رده بندی گروه A:

نتایج روز چهارم والیبال زنان / ایتالیا از صعود بازماند

**جدول رده بندی گروه B:

نتایج روز چهارم والیبال زنان / ایتالیا از صعود بازماند

**نتایج کامل روز  چهارم والیبال زنان المپیک 2016 ریو به شرح زیر است:

صربستان 3 – چین صفر

آرژانتین 3 – کامرون 2

آمریکا 3 – ایتالیا یک

هلند 3 – پورتوریکو صفر

روسیه 3 – ژاپن صفر

برزیل 3 – کره جنوبی صفر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار