کرمانشاه؛

انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری از امروز

20 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 95 در استان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهروز عسگری گفت: پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری از امروز می‌توانند برای مشاوره و انتخاب رشته به پایگاه‌های موجود در استان مراجعه کنند.

وی از راه‌اندازی 20 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری 95 در سطح استان کرمانشاه خبر داد و افزود: در ناحیه یک، 2 و سه آموزش پرورش هر کدام سه‌پایگاه و در شهرستان‌های پرجمعیت استان نیز هر کدام یک پایگاه برای انتخاب رشته داوطلبان مجاز، فعال است.

رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: در این پایگاه‌ها مشاوران مجرب با استفاده از نرم‌افزارهایی که مورد تایید آموزش و پرورش است، کار انتخاب رشته را برای داوطلبان پذیرفته شده انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت این پایگاه‌های مجاز با دیگر مکان‌هایی که کار انتخاب رشته را انجام می‌دهند، در این است که در این پایگاه‌‌ها علاوه بر انتخاب رشته مجازی، مشاوره حضوری نیز انجام می‌شود.

عسگری ادامه داد: مشاوران با دواطلبان در حدود نیم‌ساعت درباره رشته مورد‌نظر، دانشگاه‌ها و شرایطی که یک فرد می‌تواند انتخاب رشته خوبی داشته باشد صحبت می‌کنند.

این مسؤول با بیان اینکه در این پایگاه‌ها مبلغی در حدود 30 هزار تومان از داوطلبان گرفته می‌شود، گفت: 15 هزار تومان به‌خاطر مشاوره حضوری و مابقی نیز، برای انتخاب رشته مجازی از داوطلبان گرفته می‌شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، انتخاب ، رشته ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.