کرمانشاه؛

نمایشگاهی برای جذب سرمایه گذاران داخلی وخارجی

همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی، معدنی و تجاری استان کرمانشاه برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برپایی همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی، معدنی و تجاری استان کرمانشاه خبر داد.

سید نعمت الله حقیقی گفت:در کنار این همایش، نمایشگاهی از توانمندی‌های استان کرمانشاه و استان‌های همجوار و همسایه کشور عراق از جمله ایلام، کردستان، آذربایجانغربی و خوزستان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه باید کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این همایش و نمایشگاه اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته برگزاری نمایشگاه، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته اسکان، کمیته جذب و ... تشکیل خواهد شد.

به گفته این مسئول،مقرر شده است شرکت نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه نیز فضایی به وسعت بیش از 2500 مترمربع را به مدت چهار روز در اختیار این نمایشگاه قرار دهد.

حقیقی هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه را جذب و جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دانست.

وی با اشاره به تجارب پیشین کرمانشاه در برپایی نمایشگاه‌ها، عنوان کرد: کرمانشاه تجربه کافی برای برپایی نمایشگاه‌های داخلی و حتی خارجی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: اگرچه طی چند سال اخیر به دلیل مشکلاتی که در عراق بود امکان برگزاری نمایشگاه در این کشور را نداشتیم، اما در حال رایزنی هستیم که یک نمایشگاه تخصصی با محوریت استان کرمانشاه در اربیل یا سلیمانیه عراق برگزار کنیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، جذب ، سرمایه ، داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.