اهواز؛

لزوم توجه به استعدادهای ورزشی روستاها

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ازایجاد5زمین چمن روستایی دررامهرمز ورامشیر خبرداد.

توجه به استعدادهای ورزشی روستاهابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز  اقبال محمدیان بیان داشت: اغلب قهرمانان ما از روستاها برخاسته‌اند لذا از وزیر ورزش و جوانان قول گرفته‌ایم که 5 زمین چمن روستایی را در رامهرمز و رامشیر ایجاد کند.

وی در مراسم افتتاح مدرسه فوتبال کارگر برپایی این‌گونه مراکز را ارزشمند دانست گفت: حل مشکلات اقتصادی، توسعه سلامت و تندرستی روح و روان جوانان و مردم در گرو گسترش ورزش است .

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: اهمیت به ورزش نشان‌دهنده پایگاه اجتماعی هر کشوری است لذا با توجه به وجودعلاقه‌مندان زیاد در رشته‌های مختلف ورزشی باید در حوزه ورزش وقت بگذاریم.

محمدیان تصریح کرد: ورزش می‌تواند اتحاد و همدلی را در تمامی عرصه‌ها ایجاد کند و امیدواریم توسعه مکان‌های ورزشی استمرار داشته باشد و الگویی برای سایر دسته‌های ورزشی شود..

وی افزود: همه باید کمک کنند تا در توسعه ورزش از ایده‌های جدید بهره ببریم و بتوانیم جوانان را در همه رشته‌های ورزشی جذب کنیم.
 

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مراسم ناصر ربانی رئیس ورزش و جوانان رامهرمز، پیشکسوتان ورزش رامهرمز و استان وعلاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند ومدرسه فوتبال کارگر رسماً کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.