همدان؛

مالیات نامتناسب ، چالش انداز در مسیر اقتصاد کشور

مالیات بی حساب وکتاب برای اقتصاد کشور مشکلات زیادی را به وجود می آورد .

مالیات نامتناسب ، چالش انداز در مسیر اقتصاد کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رییس اتحادیه کیف وکفش اتاق اصناف گفت: مالیات بی حساب وکتاب برای اقتصاد کشور مشکلات زیادی را به وجود می آورد .

گازرانی  در اختتامیه نمایشگاه کیف,کفش وچرم همدان  با اشاره به اینکه ایران در زمینه صنعت چرم سابقه ای بیش از 3هزار ساله دارد افزود:هم اکنون صنعت چرم بشکل قابل توجه ای توسعه پیدا کرده است.

وی ادامه داد:این صنعت در تمام دنیا به اسم کشور ایران رقم خورده است وحرف نخست را در دنیا می زند اما باید گفت متاسفانه این صنعت مغفول مانده و امیدوار هستیم با حمایت وتلاش مسئولان  این مشکل رفع شود.

وی با بیان اینکه صنعت چرم نقش موثری در رونق اقتصادی واشتغالزایی دارد اظهار داشت:صنعت چرم همدان پتانسیل خوبی در این زمینه دارد و می تواند به رونق اقتصادی کشوربخصوص استان همدان  کمک شایانی کند.

گازرانی به تاثیررشد اقتصادی در زمینه صنعت چرم اشاره کردو افزود:لازم است برای این موضوع سندی را برای اتاق اصناف ارسال کنیم تا برنامه بلند مدت,کوتاه مدت ومیان مدت را برنامه ریزی کنیم.

رییس اتحادیه اتاق اصناف همدان ادامه داد:امروز اصناف در کنار دولت می تواند در رفع مشکلات اقتصادی کمک بسزایی کند و دولت هم با تسهیلات ارزان قیمت میتواند تحول چشمگیری در بازار ایجاد کند.

گازرانی اضافه کرد:هم اکنون بیش از 1000 واحد سنتی وصنعتی تولید کننده کیف وکفش وسراجی داریم که هدفگذاری هیئت مدیره اتحادیه ایجاد شهرک های صنفی وصنعتی ب ای ساماندهی کلیه فعالان این صنعت است تا بتوانیم با توسعه وپیشرفت وارتقای تولیدات به سوی صادرات گام برداریم.

وی با بیان اینکه ما به بازارهای جهانی می اندیشیم خاطر نشان کرد:رفع مشکلات موجود در عرصه صنعت چرم وکفش نیازمند عزم ملی وتلاش مسئولین تولید کنندگان با تعامل در کنار یکدیگر است وتولید کنندگان هم باید فرصت را غنیمت شمرده و برای حضور در بازار های جهانی تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.