همدان؛

تجلیل از شاعران شعر رضوی تویسرکان

از شاعران برتر در حوزه ی شعر رضوی تویسرکان تجلیل شد.

تجلیل از شاعران شعر رضوی تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: هنر فاخر ایرانی و اسلامی هدایت‌گر اقشار مختلف جامعه است.

علی نورعلئیی در محفل شعر خوانی رضوی در تویسرکان، اظهار کرد: امروزه هنر یکی از بهترین ابزارها برای تببین و نهادینه سازی اندیشه های الهی در جامعه به حساب می آید.

وی بیان کرد: اگر می خواهیم در برابر تهاجم تخریب گر و ضد فرهنگی غرب حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید به تقویت هنر اسلامی و ایرانی بیش از پیش توجه کنیم.

نورعلئیی برپایی آیین ها و جشنواره های فرهنگی و هنری هدفمند و اثر گذار را ابزاری توانمند در مسیر کشف استعدادهای جوان در حوزه فرهنگ و هنر دانست و خاطر نشان کرد: انجمن های ادبی و شعر می توانند با جهت گیری های صحیح و هدفمند فرهنگی به رشد و تعالی جامعه کمک های قابل توجهی کنند.

وی اظهار کرد: شهرستان تویسرکان از برگزاری محافل و آیین های فرهنگی و هنری با حضور پرشور هنرمندان و اهالی فرهنگ استقبال می کند.

در این آیین هنرمندان و شاعر تویسرکانی به قرائت اشعار خود با محوریت امام رضا(ع) پرداختند و از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه تویسرکان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.