برنامه «نشانی» به پابوس امام رضا(ع) می‌رود

«نشانی» همزمان با میلاد امام رضا(ع) در روز 23 ذی العقده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

علی اهرابی‌نیا، تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص ویژه برنامه «نشانی» گفت: برنامه «نشاني» در سه دوره متوالی میزبان مخاطبان شبكه 3 بوده و خواهد بود. در اصل عنوان «نشانی» برگرفته از زیارت جامعه کبیره امام هادی علیه السلام استخراج شده است.

اهرابی نیا در خصوص تولید و ساختار ویژه برنامه «نشانی» اظهار داشت: با توجه به برنامه های متعددی که در بخش معارف و تلویزیون داشتم سعی کردم، هیچ کدام از آنها از لحاظ فرم و محتوا تکرای نباشد و فضای جدیدی را برای مخاطبان ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: ما توفیق آن را داشتیم که در مستند برنامه «زیر سایه خورشید» به همراه آقایان خدام پرچم آستان مقدس رضوی را از اول دهه کرامت تا روز میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) به شهرها و روستاهای مختلف ایران ببریم و از لطف و برکات آن به همراهی مردم عزیز کشورمان بهره مند شویم.

اهرابی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: تا به امروز با اصرار و پيگيري و البته لطف دوستان روابط عمومي آستان قدس، لوكيشن‌ها و موقعيت‌هاي مختلف و متنوعي را براي استفاده اهالي رسانه براي اولين بار در صحن های رضوی ايجاد كرده ايم.

وی تاکید کرد: برنامه «نشانی» در این سالها کاملا با ساختار مستند پیش می‌رود. گفتگو داریم اما جزو برنامه های گفتگو محور و تاکشو نیست.

اهرابی نیا با اشاره به مهمان های سال گذشته و حضور فرج الله سلحشور در این برنامه، از مهمانهای ویژه برنامه «نشانی» در سال جاری گفت: ما امسال میزبان مهمان‌هایی چون کوروش زارعی، عرب خالقی، غلام پیروانی، حجت الاسلام زمانی، سازگار و همچنین دو گروه سرود بزرگ در صحن آستان مقدس رضوی هستیم.

وی در پایان با اشاره به عوامل گروه برنامه ساز «نشانی»، درباره اجرای این ویژه برنامه بیان کرد: این برنامه با سه روز پخش به مدت 25 دقیقه قبل از ظهر و در آخر شب پخش می‌‍شود.

عوامل برنامه عبارتند از: نویسنده: سید محمد سادات اخوی، کارگردان: محمد رضا خندان، تصویربرداران: حسن نوری، عارف رنجبر، ناظر کیفی: هادی آشتیانی، مدیر تولید: سید میثم ارشادی، دستیار تهیه کننده: بشیر قدیمی، جلال صالحی، پرسشگر: علیرضا پور مشیر، خواننده و آهنگساز: مجید اخشابی، ترانه سرا: اسحاق انور.

 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار