همدان؛

مسئولان مردم را در همایش مرگ بر آمریکا یاری دهند

مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: در برگزاری همایش مرگ بر آمریکا در باغ موزه دفاع مقدس مسئولان مردم را یاری دهند .

مسئولان مردم را در همایش مرگ بر آمریکا یاری دهند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طیب فریادرس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران سهم بزرگی در پیشبرد نظام مردم سالاری دینی دارند افزود : همایش مرگ بر آمریکا در باغ موزه دفاع مقدس جناحی نیست.

وی اظهار داشت: مسئولان بر خلاف پارسال که در این همایش شرکت نکردند امسال مردم را همراهی کنند.

فریاد رس با اشاره به اینکه رسانه رکن چهارم نظام ارتباطات است خاطر نشان کرد: اگر خبرنگار حقیقت را به شکل درست به جامعه منتقل کند در شکل گیری تعاملات اجتماعی و اجرای سیاست های درست در جامعه کمک شایانی می شود .

مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: بیش از هفتاد گروه جهادی در قالب دو کاروان اردوهای جهادی دانشجویی امسال انجام می شود .

وی ادامه داد: اردوهای جهادی در استان از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز و تا نیمه شهریور ماه امسال ادامه دارد.

فریادرس اظهار داشت: حدود دوهزارو سیصد نفر در عرصه های مختلف فرهنگی ،آموزشی و عمرانی حضور خواهند داشت .

وی به فعالیت گروه های جهادی در عرصه فرهنگی وآموزشی به خصوص بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: مد نظر است سال آینده در اردوهای جهادی بتوانیم به شکل متمرکز گروه ها را ساماندهی کنیم و بر اساس ظرفیت موجود از توان دستگاه ها حداکثر بهره را ببریم.

مسئول بسیج دانشجویی همدان به برگزاری همایش مرگ بر امریکا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این همایش در باغ موزه دفاع مقدس ودر حین مذاکرات برجام برگزار شد.

وی به اهداف این همایش اشاره و بیان کرد: هدف از این کار حضور مردم برای تقویت تیم مذاکره کننده بود ومردم برای دفاع از آرمان های انقلاب در همایش مرگ بر آمریکا حضور داشتند.

وی هدف برگزاری همایش امسال را نیز نمایش عمق اعتقاد مردم برشمرد و تصریح کرد: خط امام راحل بدون ولایت و ارزش های دینی مفهوم ندارد ودر گفتمان انقلاب،استقلال،امنیت وارامش مردم در کنار یکدیگر هستند.

وی بااشاره به افشای فیش های نجومی برخی از مسئولان ادامه داد: مسئولین باید در مسئولیت خود امانت دار باشند.

مسئول بسیج دانشجوی استان به اعتباراختصاص یافته برای اردوهای جهادی اشاره کرد وافزود: پانصد میلیون تومان از سوی بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی هزینه می شود ومبالغی هم نیز از دانشگاه ها،ادارات وکمک های مردمی تامین می شود.

وی در پایان گفت: استان همدان از نظر جایگاه برگزاری اردوهای جهادی در کشور در رتبه اول قرار دارد همچنین در بر گزاری اردوهای راهیان نور نیز در سال تحصیلی گذشته رتبه  نخست کشور را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.