اهواز؛

صدور سند تک برگی در شادگان

اداره ثبت اسناد واملاک شادگان جهت تعویض دفترچه اسناد مالکیت و صدور سند تک برگی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شادگان اظهار کرد: فراخوان عمومی جهت تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به سند کاداستری-تک برگ در راستای اجرای طرح جامع کاداستر (حدنگار) و اجرای قوانین و مقررات مربوطه اداره ثبت اسناد و املاک شادگان آمادگی کامل دارد تا نسبت به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای و صدور سند تک برگی برای همشهریآن محترم اقدام کند.

حسین زبیدات فرد افزود: با عنایت به آثار و فواید سند کاداستری، تک برگی و پیشگیری از پدیده های سوءاجتماعی مانند جعل زمین خواری از مالکین دارای اسناد دفترچه ای دعوت به عمل می آید اسناد خود را به این اداره تحویل تا نسبت به تعویض  سند موصوفه به سند مالکیت کاداستری اقدام مقتضی معمول شود.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شادگان اضافه کرد: جلوگیری از جعل سند، سرعت بخشی در ارائه خدمات به صورت الکترونیک و جلوگیری از تصرف اراضی از مهم ترین مزایای اسناد تک برگی است.

وی تصریح کرد: تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به کاداستری (تک برگی) در راستای اجرای طرح جامع کاداستر و قوانین و مقرارات مربوطه و با عنایت به ایجاد دفاتر املاک الکترونیکی و حذف دفاتر دست نویس بوده و به مرحله اجرا درآمد و اجرای این طرح در شهرستان شادگان با موفقیت همراه بوده و ادامه دارد.

زبیدات فرد در پایان یاد آور شد: از مالکین دارای سند دفترچه ای در شهرستان شادگان می خواهیم تا جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای خود به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شادگان مراجعه کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.