اهواز؛

سهم خوزستان از مشاغل

مشکلات موجود در خوزستان باید حل شود و در صورت ناتوانی نیز باید مسائل را به دولت اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با سهم خوزستان از مشاغلی که باید در سال جاری ایجاد شود، گفت: دستگاه های مختلف خوزستان ایجاد هشت هزار و ۵۱۷ شغل را در سال ۹۵ با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان تقبل کردند. به عنوان نمونه از این تعداد، دو هزار شغل را کمیته امداد، دو هزار و ۶۵۰ شغل را بسیج سازندگی و ۷۵۰ مورد را نیز قرارگاره قرب ایجاد خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه کمیته راهبری ملی و استانی در کنار سامانه نظارت و ارزیابی به عنوان ارکان کلیدی اجرای پروژه ها هستند، یادآور شد: مهمترین راهکار دستیابی به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی، ارتقای بهره وری و بهره برداری مناسب از ظرفیت های جدید است.

رضایی تصریح کرد: مشکلات موجود در خوزستان باید حل شود و در صورت ناتوانی نیز باید مسائل را به دولت اعلام کنیم. با توجه به اینکه نام دولت فعلی تدبیر و امید است نیز باید امید داشته باشیم که همه مشکلات با تدبیر حل خواهند شد.

معاون امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در پایان عنوان کرد: روستاییان باید متناسب با حقی که در جامعه دارند از حق و حقوق خود استفاده کنند. قطعا در صورت فعال تر شدن و مشارکت بیشتر مردم روستایی در زمینه اقتصاد سهم آورده آنها برای سرمایه گذاری کمتر، تسهیلات دریافتی بیشتر و میزان سودها نیز کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.