ایلام؛

رفع تصرف هکتار از زمین های ملی ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: 27 هکتار از زمین های ملی شهرستان ایلام در مناطق بانبرز و هانیوان از ابتدای سال جاری تاکنون رفع تصرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سید کمال الدین میرجعفریان اعلام کرد: اراضی مذکور با حکم صادره مراجع قضایی توسط یگان حفاظت از زمین های اداره کل راه و شهرسازی با همکاری نیروی انتظامی به بیت المال باز گردانده شد.
میرجعفریان ارزش مالی این میزان رفع تصرف را 235 میلیارد ریال دانست و اضافه کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل آورند و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.
وی با بیان این که اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام مصمم به برخورد با متصرفان غیرقانونی اراضی است، افزود: با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، این اداره کل با تشکیل یگان حفاظت از اراضی بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفان تلاش خواهد کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت المال را نخواهد داد.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.