تبریز؛

برخورد تاکسی و موتورسیکلت در عجبشیر

بدنبال برخورد تاکسی و موتورسیکلت در میدان بسیج عجبشیر بالگرد اورژانس هوائی عازم این شهر شد تا یک مصدوم را به تبریز انتقال دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز چهارشنبه 20مردادماه گزارش برخورد تاکسی و موتورسیکلت در ساعت 9:35 به پایگاه فوریت های پزشکی عجبشیر اعلام شد.

 دکتر روزبه رجائی افزود: با اعزام تکنسین های فوریتهای پزشکی پایگاه اورژانس 115 عجبشیر به محل حادثه در میدان بسیج این شهر از مصدومیت شدید مرد 34 ساله خبر دادند.

وی همچنین گفت: بعلت شدت بالای مصدومیت و احتمال قطع دو پای  مصدوم موتورسوار بود  نیاز به انتقال سریع به بالاترین مرکز درمانی را می طلبید بالگرد اورژانس هوائی نیز به عجبشیر فراخوانده شد. 

رجائی  همچنین ادامه داد: تکنسین های بالگرد اورژانس هوائی نیز مصدوم را با اقدامات درمانی و مراقبتی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بالگرد اورژانس هوائی با توجه به وضیعت سلامتی بیمار و امکان پرواز در وضعیت آب و هوائی مناسب می تواند خدمات ارائه بدهد  تا بتواند بیمار و مصدوم را سریعتر به بالاترین مرکز ارائه خدمات درمانی انتقال دهد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار