ورلد ویژن: ادعای اسرائیل درباره به سرقت رفتن پول مردم غزه برای کمک به حماس قابل‌باور نیست

موسسه «ورلد ویژن» ادعای رژیم صهیونیستی درباره کمک مدیر فلسطینی آن به حماس را رد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت رادیوی ملی آمریکا (NPR)، موسسه کمک‌رسانی «ورلد ویژن» ادعای اسرائیل مبنی بر سرقت 50 میلیون دلار از کمک‌های مالی جمع‌آوری شده این موسسه از سوی مدیر آن در نوار غزه را رد کرد. 

اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل هفته گذشته «محمد حبیبی» مدیر جمع‌آوری کمک‌های مالی موسسه ورلد ویژن در نوار غزه را به اعطای 50 میلیون دلار از کمک‌های مالی جمع‌آوری شده به جنبش حماس متهم کرد و مدعی شد این پول بجای کمک به مردم غزه، از سوی وی برای پرداخت حقوق نیروهای حماس هزینه شده است. 

«کیت جنکینز» - رئیس و مدیر اجرایی ورلد ویژن - روز گذشته در واکنش به اتهام‌زنی اسرائیل، صحت این ادعا را با توجه به رقم بالای آن زیر سوال برد. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: "موسسه ورلد ویژن طی 10 سال گذشته مجموعاً 22.5 میلیون دلار برای کمک به مردم غزه جمع‌آوری کرده است. بنابراین، ادعای اختلاس 50 میلیون دلاری مدیر این موسسه در غزه برای کمک به حماس به هیچ وجه قابل پذیرش نیست."

وی همچنین تاکید کرد که در غزه ساز و کار دقیقی برای تضمین رسیدن کمک‌های مالی جمع‌آوری شده به دست مردم غزه و بویژه کودکان وجود دارد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار