بهای نفت افزایش یافت/ طلا ارزان شد

به دنبال افزایش تعداد سکوهای نفتی آمریکا برای ششمین هفته متوالی، بهای طلای سیاه افزایش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت بلومبرگ، به دنبال سرعت بالای افزایش تعداد دکل های حفاری آمریکا در سال جاری میلادی، بهای نفت حدود 42 دلار در هر بشکه معامله شد. تعداد سکوهای نفتی آمریکا برای ششمین هفته متوالی با افزایش همراه بود و به 381 سکو رسید. در هفته منتهی به 5 اوت (15 مرداد) تعداد سکوهای نفتی آمریکا 7 عدد افزایش یافته است که این بیشترین رقم برای سکوهای نفتی آمریکا از ماه مارس محسوب می شود.

همچنین دو نماینده عضو اوپک اعلام کردند کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) قصد فریز کردن تولید نفت را ندارند.

بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت تحویل ماه سپتامبر با افزایش 4 سنت به 41 دلار و 84 سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت خام برنت تحویل ماه اکتبر هم با 3 سنت افزایش به 44 دلار و 30 سنت در هر بشکه رسید.

خبرگزاری رویترز در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. به دنبال انتشار گزارش سطح اشتغال آمریکا در ماه ژوئیه (ماه گذشته میلادی) که احتمال افزایش نرخ بهره را در سال جاری میلادی به دنبال داشت، بهای طلا کاهش یافت. بهای هر اونس طلای موسوم به "اسپات" با 0.1 درصد کاهش به 1333.80 دلار رسید. بهای هر اونس طلای آمریکا نیز با 0.3 درصد کاهش به 1339.90 دلار رسید.

آمریکا در ماه ژوئیه (ماه گذشته) 255000 شغل جدید ایجاد کرده است. این درحالیست که انتظار می رفت 185000  شغل جدید ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار