سیتی مهاجم جوان کلمبیا را به خدمت گرفت

منچسترسیتی مهاجم جوان تیم ملی کلمبا و باشگاه اتلتیکوناسیونال را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت.

سیتی مهاجم جوان کلمبیا را به خدمت گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،باشگاه منچسترسیتی مارلوس مورنو، مهاجم 19 ساله تیم فوتبال اتلتیکوناسیونال کلمبیا را طی قراردادی 5 ساله به ارزش 4.75 میلیون پوند جذب کرد.
این بازیکن کلمبیایی اما امسال برای تیم تحت‌ِهدایت پپ گواردیولا بازی نخواهد کرد، چرا که باشگاه من‌سیتی ترجیح داده او را برای کسب تجربه به دپورتیوو لاکرونیای اسپانیا قرض بدهد. او تا پایان فصل 17-2016 به‌عنوان بازیکن قرضی در ورزشگاه ریاسور خواهد ماند.
مورنو  که 7 بازی ملی در کارنامه دارد پس از امضای قراردادش با منچسترسیتی به سایت این باشگاه گفت: منچسترسیتی یکی از بهترین باشگاه‌های دنیاست. عضو چنین باشگاه بزرگی بودن خوب است و من می‌خواهم از فرصتی که در اختیارم قرار داده شده است، نهایت بهره را ببرم. پپ گواردیولا یکی از بهترین سرمربیان دنیاست و من فکر می‌کنم که او بازیکنان جوان را خیلی خوب درک و به آنها برای پیشرفت تاکتیکی و تکنیکی کمک می‌کند. کار کردن در کنار او برای ساختن تیمی فوق‌العاده، عالی خواهد بود.
مورنو پس از لروی سانه، ایلکای گوندوگان، نولیتو، اولکساندر زینچنکو،‌گابریل ژسوس و آرون مویی، هفتمین بازیکنی است که منچسترسیتی در تابستان امسال خریده است.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار