شیری: سایپا مدعی کسب سهمیه آسیا است

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا از بازیکنان حرفه ای و امکانات خوبی برخوردار است و با این روند جزء مدعیان کسب سهمیه آسیا به شمار می رود.

حامد شیری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری سایپا و سیاه جامگان اظهار کرد: سیاه جامگان در 2 بازی قبلی خود نتایج خوبی کسب کرد. به نظر من شاگردان فرهاد کاظمی در لیگ شانزدهم، به یکی از تیم های تاکتیکی و قدرتمند لیگ تبدیل می شوند و برای هر حریفی دردسرساز می شوند.

وی افزود: خدا را شکر با پوشش نقاط قدرت سیاه جامگان، کنترل بازی و خلق موقعیت های زیاد روی دروازه حریف، با نتیجه ای مناسب این تیم را شکست دادیم و به نخستین برد لیگ برتری خود دست یافتیم. امیدوارم همین روند را در بازی با پدیده هم تکرار کنیم.

شیری ادامه داد: خانزاده و نورمحمدی مدافعان میانی سیاه جامگان مقابل سایپا بازی نکردند اما حتی با حضور آن ها هم، تیم ما می توانست به راحتی حریف را شکست دهد. البته این برد شروع کار سایپا در لیگ برتر است و به یقین در ادامه رقابت ها، روزهای بهتری پیش رو داریم. 

وی درباره تغییرات گسترده خط دفاعی سایپا در لیگ شانزدهم، اظهار کرد: خط دفاعی سایپا نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و مطمئنم با رسیدن به هماهنگی در تعطیلات یک ماهه لیگ برتر به نقطه قوت تیم ما تبدیل می شوند. لطفی، کوروشی و خالدی جزو مدافعان خوب فوتبال ما محسوب می شوند و این موضوع را در نفت تهران و فولاد خوزستان تیم های قبلی خود ثابت کرده اند. دروازه بان و مدافع برزیلی ما هم جزء بازیکنان خارجی با کیفیت لیگ هستند. من هم به عنوان هافبک دفاعی پس از رسیدن به هماهنگی با این نفرات، راحت تر می توانم به کارهای دفاعی سایپا کمک کنم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال سایپا در مورد این که آیا نارنجی پوشان پایتخت برخلاف فصل گذشته توانایی رسیدن به سهمیه آسیا را دارند یا خیر، گفت: در ابتدای فصل گذشته کمتر فوتبال دوستی فکر می کرد که استقلال خوزستان کم نام و نشان و پرسپولیس بحران زده در پایان لیگ قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر شوند. سایپا از لحاظ بازیکن و امکانات وضعیت خوبی در لیگ شانزدهم دارد و امیدوارم در پایان فصل به سهمیه آسیا و یا حتی قهرمانی برسیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار