سپهرزاد:

نتایج ورزشکاران در لیگ دوومیدانی رضایت بخش نبود

کارشناس دوومیدانی کشورمان گفت: ورزشکاران در لیگ دوومیدانی نتوانستند سطح توقعات را بر آورده کنند.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات لیگ در مرحله اول اظهار کرد: مرحله نخست لیگ دوومیدانی در سطح آن چنان بالایی برگزار نشد اما شرکت بعضی از دوندگان المپیکی کشورمان مانند حمیدرضا زور آوند،پژمان قلعه نویی، محمود صمیمی و رضا قاسمی باعث شده بود تا کیفیت مسابقات بهتر شود.

وی افزود: با توجه به اینکه  هفته آینده مسابقات ورزشکاران کشورمان در المپیک برگزار می شود بیشتر دوندگان مطرح کشور تصمیم گرفتند در لیگ شرکت نکنند تا دچار مصدومیت نشوند با قدرت در ریو به مصاف حریفان بروند.
 
سپهرزاد گفت: خوشبختانه در بعضی از مواد مانند پرتاب وزنه و پرتاب نیزه رکوردهای خوبی توسط ورزشکاران به ثبت رسید، در رشته های پرش طول و ارتفاع پرندگان نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند.

مربی دوومیدانی کشورمان بیان کرد:  در دوهای 100 و 200 متر به غیر از حسن تفتیان که در این مسابقات حضور نداشت سایر ورزشکاران حضور داشتند.
 
قهرمان اسبق آسیا افزود: در دوهای 800،1500،5000،10000 و 3000 متر با مانع رکوردهای ضعیفی توسط دوندگان به ثبت رسید تنها هدف آنها از شرکت در لیگ دوومیدانی این بود که بتوانند در این رقابت ها برای باشگاهی که مسابقه می دهند امتیاز کسب کنند.
 
رکورد دار دهگانه ایران تصریح کرد: در 10 کیلومتر پیاده روی با اینکه این رقابت به طور غیر رسمی برگزار شد اما حمیدرضا زور آوند توانست رکورد لیگ باشگاه ها را بعد از مدت ها جابجا کند و امیدوارم این رقابت ها برایش خوش یمن باشد و در المپیک بتواند نتایج درخشانی را برای کشورمان کسب کند.
 
سپهرزاد در پایان یاد آورشد:  حضور تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ دو ومیدانی باعث شده بود کیفیت این رقابت ها بیشتر شود و امیدوارم در سال های آینده تیم های بیشتری در لیگ شرکت کنند باعث شوند این رشته پایه و مادر در کشور توسعه یابد.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار