گیلان؛

دشمنان نظام مقدس دنبال نا امنی در ایران

دشمنان نظام مقدس اسلامی به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح درهمایش یاد یاران به جنگ نیابتی دشمن با ایجاد گروهک تروریستی داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: دشمن به‌ دنبال استحاله نظام اسلامی است.

سرلشکر مصطفی ایزدی با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی ایران وبرشمردن تفاوت های مهم قیام مردم در سال 57 با انقلاب های دیگر دنیا گفت: طبق فرموده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها است.

وی به خلق صحنه‌های زیبای ایثار و شهادت توسط رزمندگان آذربایجان، مازندران، گیلان و پیشمرگان مسلمان در کردستان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: صدر اسلام دوباره تکرار شد و خون شهدای انصار و مهاجر انقلاب اسلامی با همدیگر آمیخته شده است.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهدا انقلاب اسلامی را به کرانه‌های دور لبنان و فلسطین انتقال دادند، بیان کرد: اکنون انقلاب اسلامی در «شامات» طنین‌انداز شده است.

وی با اشاره به اینکه مقابله با دشمن با انجام ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر امکانپذیر است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و با همت مردم در جبهه‌های مختلف و حرکت قوی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین جهاد اکبر، موضوعیت پیدا کرده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.